Skocz do zawartości

dziwna sytacja z 2,0 dti


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Moja astra również słabo odpala jak jest ciepła.Poradziłem sobie z tym bardzo szybko i prosto.

Przeciągnąłem przewód od czujnika temperatury do kabiny i zastosowałem przełącznik monostabilny, który w szereg z czujnikiem dołącza rezystor ok. 1kom.Teraz jak spodziewam się że będę musiał chwilke pokręcić (bo auto ciepłe) to odpalam z przytrzymanym przyciskiem.Sam przycisk jest malutki i w miare schowany.

To rozwiązanie emuluje (w momencie odpalania) zimowe warunki wymuszając grzanie świec i prawdopodobnie zwiększając dawkę paliwa.Pali od pierwszego.

Można by zastosować w miejsce przełącznika jakiś czasowy przekaźnik ale to są dodatkowe komplikacje i problemy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcino82

tak sie zastanawiam czy jakbym zwiekszyl dawke paliwa podczas odpalania za pomoca op-coma czy bronlem nie zostal by rozwiazany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie zastanawiam czy jakbym zwiekszyl dawke paliwa podczas odpalania za pomoca op-coma czy bronlem nie zostal by rozwiazany

To by zapewne pomogło.Problem w tym że podobno nie ma możliwości programowej zmiany dawki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcino82
qlczyk, znalazlem taka funkcje w op-com jak dawka paliwa podczas rozruchu, zwiekszylem ja troche i teraz bede padal czy pomoglo, opcja znajuduje sie silnik/model silnika/ funkcje specjalne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

tak sie zastanawiam czy jakbym zwiekszyl dawke paliwa podczas odpalania za pomoca op-coma czy bronlem nie zostal by rozwiazany

To by zapewne pomogło.Problem w tym że podobno nie ma możliwości programowej zmiany dawki.

Oczywiście że jest taka możliwość.Czasem pomaga z tym że chciałem napisać że podnoszenie dawki czy też montaż boxa wymuszającego grzanie świec powyżej 4st.C jest to usuwanie skutku kiepskiego zapalania a nie przyczyny.Auto kiepsko pali bo mamy nieszczelności i to i tak kiepściutkie ciśnienie które wytwarza vp-44 spada jeszcze bardziej i do wtryskiwaczy trafia powietrze a nie ropa. Polecam wymienić zawór zwrotny paliwa, przelewy i trawersy i na 100% auto zacznie lepiej zapalać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności