Gość macik0071 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam wszystkich. Jestem tu nowy i mam na imię Marcin. Corse B 1.4 60km mam już prawie 2 lata, i mam takie problemy które mnie strasznie denerwują... Więc najpierw zacznę od benzyny, jak odpale na benzynie jest ok, silnik nagrzany czy nie to przeważnie jak mam 4-5 tys obr/min i wcisnę sprzęgło to obroty spadają na 500 czasem niżej i wracają do 1000, czasem przy wciśnięciu sprzęgła gaśnie bo obroty nie zdążą powrócić, Następny problem to, gdy mam 1000 obr i gwałtownie(od razu) wcisnę gaz to go dławi i po 2-3 sek wkręca się na obroty. Teraz problem z gazem. na zimnym silniku cały czas gaśnie, jak jest już ciepły to jest ok do czasu kiedy mu troche przycisnę i wcisnę sprzęgło to zgaśnie albo obroty trzymają się 200-400 obr i tak falują do czasu do kiedy sie nie zatrzymam całkowicie i nie "wyluzuje" i puszczę sprzęgło, wtedy wzrastają do 1000 i jest ok ale później podczas jazdy wszystko się znowu powtarza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dario19823 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 wedłu mnie to cos jest z zapłonem .. jak nie wchodzi na obroty od razu to tylko zapłon. [ Dodano: Czw Mar 11, 2010 22:02 ] wiesz co tak teraz sobie mysle ze to moze byc zawor ERG ale wtedy paliła by sie konntrolka czek point   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-93714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macik0071 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 u nie jednego mechanika byłem i ... niccc:/ kasowali nie wiadomo co, bo żadnych błędów nie ma, wzruszyli ramionami i to wszystko. Wkręca się super tylko tak jak mówiłem przez 2 sek go dławi i póżniej idzie super   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-93713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo53 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 też tak miałem żle zapłon ustawiony. powinieneś sprawdzić również swiece oraz przewody wysokiego napięcia, silniczek krokowy od niskich obrotów. jak mi elektryk ustawił zapłon od razu ustało to co opisujesz że go dławiło przez 2 sekundy. ale oczywiście mogę się mylić Pamiętam te chwile na skrzyżowaniu. ja mu w gaz a on zgasł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-93705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macik0071 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 za chwilkę dam linki do filmików które teraz nakręciłem i pokazują co się dzieje jak wcisnę szybko gaz, później będzie widać różnice jak będzie sie wkręcał na gazie gdzie tego dławienia nie ma a na sam koniec będzie migała kontrolka od błędów ale nie wiem jak to liczyć więc tez pokazałem i prosił bym o wskazanie błędu. http://w203.wrzuta.pl/film/4Fsp6XAuqIh/corsa_b http://w996.wrzuta.pl/film/7qglpV1xRDG/corsa_b   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-93700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 jak mi elektryk ustawił zapłon od razu ustał ile kosztowała taka usługa ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-93696 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo53 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ja w piasecznie zapłaciłem za pełną opcję (sprawdził i poprawił) 120 zł. Dziś się doczytałem w gazecie że wolne obroty, problemy z falowaniem obrotów, zapalanie się kontrolki check engine, gaśnięciem na skrzyżowaniu lub na niskich obrotach może być spowodowane nie szczelnosią przewodów podciśnieniowych od kolektora dolotowego. po paru latach guma staje sie twarda i popuszcza. wiec ja muszę sprawdzić to w swoim bo podobne mam problemy nieraz. to jest potocznie zwane jako "lewe powietrze" które zakłóca pracę silnika oraz np. duże spalanie czy to że gaśnie lub obroty falują. wiec może nie być to wina czujników tylko zwykłej dziury jak w drodze he he.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-93657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macik0071 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 http://w203.wrzuta.pl/film/4Fsp6XAuqIh/corsa_b co to za błąd??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-92418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo53 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 to nie błąd tylko 12 początek testowania. i tak 3 razy. później ci podaje błędy ale film się skończył właśnie. nagraj albo policz co dalej przydadzą ci się kody   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28638-problemy-z-moj%C4%85-corsin%C4%85-b-14-1994/#findComment-92381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.