Skocz do zawartości

Astra 2.0 benzyna po dodaniu gazu zaczyna cos trzec


Gość managerzone0202

Rekomendowane odpowiedzi

Gość managerzone0202

pomocy mam astre 2 2.0 benzyna z gazem jak odpale wszytsko jest ok jak dodaje gazu zaczyna cos trzec w silniku tak po prawej strony od pasarzera niemam pojęcia coto jest pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dodaje gazu zaczyna cos trzec w silniku tak po prawej strony od pasarzera

 

Może któreś z kół pasowych jest krzywe albo poduszka pod silnikiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek klinowy?? u mnie najlepiej słychac jak chodzi na luzie i stoi się p prawej strony samochodu, ale bardziej bym to nazwał piszczeniem niż rzeszczeniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sledzik1102

pomocy mam astre 2 2.0 benzyna z gazem jak odpale wszytsko jest ok jak dodaje gazu zaczyna cos trzec w silniku tak po prawej strony od pasarzera niemam pojęcia coto jest pomocy

znajomy miał podobnie w swoim fiacie punto, 3 dni później zerwał mu sie pasek rozrządu i wtedy już wiedział co to było-postrzępiony pasek tarł o obudowę rozrządu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz i ja mam taki dziwny szum (jakby gwizd) przy dodawaniu gazu. wczoraj wymieniłem rozrząd i po tym to się pojawiło, mechnik powiedział że to pewnie któraś rolka od klinowego bo pasek klinowy też zdejmowali. jutro do niego podjadę to upewnię sie na 100 %. pewnie u Ciebie jest to samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak gwiżdże to turbina :mrgreen: a tak poważnie to alternator potrafi wydawać w trakcie pracy takie dwięki jak już się łożysko kończy. najprościej ściągnać pasek wieloklinowy i odpalić wtedy, jeśli objaw nie ustaje to tak jak pisał sledzik1102, może oznaczać że z rozrządem się coś niedobrego dzieje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak gwiżdże to turbina :( a tak poważnie to alternator potrafi wydawać w trakcie pracy takie dwięki jak już się łożysko kończy. najprościej ściągnać pasek wieloklinowy i odpalić wtedy, jeśli objaw nie ustaje to tak jak pisał sledzik1102, może oznaczać że z rozrządem się coś niedobrego dzieje.

Diagnoza łożyska alternatora <=> wymiana <=> ok. :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności