Skocz do zawartości

Mokro pod przepustnicą foto


Gość wikunia1983

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wikunia1983

Witam .Koledzy od dłuższego czasu obserwuje pocenie sie pod przepustnicą.Cieżko powiedzieć czy to olej czy benzyna bo w zapachu to takie pół na pół. ;) Poci sie wyraźniej poniżej uszczelki przepustnicy więc to chyba nie ta uszczelka.Miał ktoś z was podobny przypadek?Dodam jeszcze że przewody są drożne więc to raczej nie wina zatkanego węża :| Zaznaczyłem na zdjątku (zapożyczone z kącika :| )gdzie jest mokro . ;):|

 

link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/345ff3c8b9d8f1dc.html

 

Dodam jeszcze że znalazłem mój kolektor i wyciek jest gdzieś jeszcze wyżej niż ta uszczelka

http://allegro.pl/item959014128_opel_astra_f_1_kolektor_ssacy_do_1_4_jednopunkt.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co mi ciekło w tych okolicach to raz z okolic uszczelki przepustnicy

-wymiana uszczelki

koszt uszczelki ok chyba 17zl dałem

sam zmieniałem

 

i ostatnio ciekło mi juz tak konkretnie z pod obudowy mono wtrysku(tej puchy co na zdjęciu jest ściągnięta)

ciekło godnie:D az sie zlewało:D

uszczelek kopiłem za 10zl w sklepie z częściami do maszyn rolniczych:D(udało sie dopasować z dostępnych tam

w samochodowym akurat nie było

 

jak narazie mam sucho

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wikunia1983

Aha dzieki :| Czyli rozumiem że uszczelka przepustnicy jest dużo niżej niż uszczelka czarnej obudowy wtrysku? :| Pamiętasz może jaki torx potrzebuje żeby dostać sie do uszczelki przepustnicy? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wyjąc przepustnice to jak już masz ściągnięta obudowę mono wtrysku

 

widać 2 torx'y

i 2 nakrętki na szpilach

 

jak odkręcisz 2 nakrętki ( chyba klucz 13)

to możesz wyciągnąć cale przepustnice z korpusem i wymienić uszczelkę pod nią

przepustnica/kolektor

 

jak do tego odkręcisz te 2 torxy( nie pamiętam rozmiaru bo zawsze biorę klucz ten który pasuje i nie patrze jaki to jest ;) )

wtedy możesz oddzielić przepustnice od korpusu i tam tez jest uszczelka

przepustnica/korpus

 

jak już sie za to bierzesz to wymień obie i ten oring/uszczelkę na puszcze obudowy mono tez możesz.

 

 

pozatym

http://www.astra.auto.pl/content/view/192/48/

tu jest opis co jak. może Ci sie przyda

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wikunia1983

Wielkie dzieki. :| Wydaje mi sie mój wyciek jest własnie z którejś z tych 2 dolnych uszczelek. ;) Wymienie wszystkie 3 przy jednej robocie z górną włącznie...

Jutro szukanie pod tytułem przepustnica/korpus , przepustnica/kolektor. :|

Jeszcze raz wielkie dzieki bardzo mi pomogłeś.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności