Skocz do zawartości

Czy to DIS?


Gość trail

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy niżej opisane objawy mogą wskazywać na moduł DIS?

Kiedy auto stoi, nie można ustawić gazem obrotów ponizej 1800, od razu skaczą ponad ta wartość. A jeżeli jakimś cudem uda się ustawić np. na 1500 obr/min. to silnik chodzi bardzo nierówno, tak jakby nie palił na wszytkie cylindry. Poza tym delikatnie szarpie przy ruszaniu w zakresie do 2000 obr/min. i przy puszczaniu sprzegła przy hamowaniu silnikem, tak jakby była za uboga mieszanka - brak płynności.

 

Wiekszość czujników sprawdzona lub wymieniona. Pozotał jeszcze moduł. Ale jest dość drogi dlatego proszę o opinie zanim się zdecyduję go wymienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

Sprawdź wężyki podciśnieniowe

One dają takie objawy, również świece należy sprawdzić jaki nalot mają

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

podmien z kimś tego dis-a- 5 minut pracy. pasuje od innych silników c14se, c16se, x16xe/l, x16sz

bo szkoda kupować gdbyby okazalo sie to nie to.

gdybys mieszkał bliżej to dałbym ci na próbę swoja, która mi została po corsie :(

 

to jeszcze jedno sprawdz, węzyk który idzie od map sensora do kolektora ssacego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weżyk do czujnika podcisnienia jest ok.

Ale czy sam czujnik jest dobry? To cięzko stwierdzić. Sprawdzalem napiecie na nim w czasie pracy silnika i zmieniało się ale w bardzo małym zakresie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

rzuc okiem na komputer czy nie ma zimnch lutow, tez mialem podejrzenia na DIS a okazalo sie ze zimne luty na kompie, nie powiem ci dokladnie co i jak bo auto dalem do mechanika, ale zimne luty poznasz bo sa matowe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wyzej opisane objawy z szarpaniem i obrotami moze powodować czujnik temp. płynu chłodzącego?

Bo jeszcze zauwazylem, coś takiego, że do czasu kiedy silnik nie uzyska temp. 80 st. to schodzi z obrotów na biegu jaowym - utzymuje je na poziomie 700 obr/min. Po przekroczeniu 80 st. C obroty biegu jalowego wskakują na normalny poziom.

Czy w silniku x14xe jest jeden czujnik temp. plynu chlodzacego? Bo wychodzi na to że, mogą być dwa - jeden podpiety pod wskaznik, a drugi - po komuter.

 

Być może te dwa objawy nie wiążą sie ze soba. Juz sam nie wiem :lol: .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

Czy w silniku x14xe jest jeden czujnik temp. plynu chlodzacego? Bo wychodzi na to że, mogą być dwa - jeden podpiety pod wskaznik, a drugi - po komuter.

zagdza się,

a czujnik, mozna spróbować wymieni, kosztuje ok 20 zł

generalnie on nie powinien powodować szarpania, ale można spróbowac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności