Skocz do zawartości

Huczenie dochodzące spod kól


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

A jakie sa potrzebne?

 

 

Dobra już znalazłem i tak nie mam narzędzi żeby to zrobić ale przed chwilą dzwoniłem do Autpartsu i dowiedziałem się że mogą mi łożysko wymienić opłaca się czy lepiej kupić te piaste? Na forum piszą że łożyska nie da się wymienić bo jest wprasowane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mają jakiś sposób którego nie zna większość mechaników i kwestia jeszcze dojścia do odpowiednich części.

Kwestia jeszcze co Ci tam włożą i jaka wyjdzie różnica w cenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum

piszą że łożyska nie da się wymienić bo jest wprasowane.

tak,ale znam tokarza,który jeśli piasta np. kosztuje 400 zł,to on i tak toczy,wstawia łozysko i kasuje 150 zł

ten tokarz nie pamięta jaki wóz,ale raz mu nie wyszło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko policzyłem i bardziej opłaca mi się kupić piastę i tą 30 oczkową i zrobić to samemu, niestety muszę na razie się wstrzymać bo wczoraj połamałem lewarek podczas ustalania które to koło.

 

[ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 14:33 ]

Może mają jakiś sposób którego nie zna większość mechaników

i kwestia jeszcze dojścia do odpowiednich części.

Kwestia jeszcze co Ci tam włożą i jaka wyjdzie różnica w cenie.

Korzystają z zestawów naprawczych CX więc bez rewelacji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem lewarek podniosłem auto z lewej strony odpaliłem i na 3 lekko przegazowałem specjalnie nic dziwnego nie było słychać, poruszałem kołem kręci się tylko tak jak powinno - żadnych luzów jak nim obracam to słychać jak coś lekko szura ale nie ociera ani nic takiego jak mocniej zakręce to słychac jakby kulki tarły ale być może to złudzenie. Podniosłem auto z prawej podobnie coś szura jak w tamtym tyle że nie słychać tych kulek, luzów brak.

Jak jadę to przy 60 słychać już wyraźne buczenie (przejechałem z tym 400 km odkąd zaczęło bo bym do domu nie wrócił) im szybciej tym to budzenie jest intensywniejszew przy minimalnym skręcie kierownicy w prawo cichnie niemal całkowicie w lewo nie zmienia się. Gdzieś wyczytałem że jeśli cichnie przy skręcie w prawo to będzie lewe łożysko jeśli w lewo to prawe łożysko, ale dlaczego tak jest skoro teoretycznie przy skręcaniu w lewo lewe koło słabiej jest dociśnięte do drogi? Co o tym myślicie może jeszcze jakieś patenty na sprawdzenie? A może to tył?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnych luzów jak nim obracam to słychać jak coś lekko szura ale nie ociera ani nic takiego jak mocniej zakręce to słychac jakby kulki tarły ale być może to złudzenie

może koszyk się sypie albo bieżnie mają wżery

Możesz unieść na klocki odpalić i dać mu troszkę obroty, a ktoś niech osłuch przy kole.

Tył możesz obadać w ten sam sposób co przednie - czyli lewarek, luzy, obrócić kołem i posłuchać czy coś od łożyska niesie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności