Gość severs Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam forumowiczów mam pytanko czy w astrze g silnik 1.7 dti odpowietrza się układ paliwowy ?Mam zamiar wymienić filtr paliwa, czy odpowietrza się samoczynnie. Jak zrobić to by nie zapowietrzyć układu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Jest to opisane na forum, poza tym o ile pamiętam w instrukcji obsługi jest opisane jak samodzielnie wymienić filtr paliwa .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość severs Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Znalazłem książkę obsługi astry 2 i zafiry ale z silnikiem 2.0. jeśli miałbyś instrucje do 1.7 isuzu byłbym wdzięczy.Zaczynam poruszać się po forum Dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Znalazłem książkę obsługi astry 2 i zafiry ale z silnikiem 2.0w kazdym dieslu jest tak samo-przed włozeniem filtra nalać w niego ropy i ewentualnie jak już ktoś chce mieć pełen to na końcu można strzykawką dopełnić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Silnik Y17DT, czyli popularnie zwane 1.7 DTI sam się odpowietrza, nie musisz nawet zalewać filtra, po prostu wkładasz wkład, zamykasz i odpalasz. Nic złego się nie stanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość severs Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Dzięki kolego Rostex.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 W mojej instrukcji jest odpisane we wszystkich modelach, z tego co kojarze to w każdym przypadku jest napisane żeby nie wylać całej ropy z filtra w 1,7 jest to o tyle łatwiejsze jak już Rostex napisał że układ sam się odpowietrza co nie oznacza że trzeba go zapowietrzyć żeby sprawdzić czy to prawda.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Masz rację, ale prawidłowa wymiana wkładu filtracyjnego to również opróżnienie obudowy z zanieczyszczeń. U mnie zawsze na dnie są drobinki piasku z paliwa, więc opróżniam dokładnie obudowę. Jeśli masz wcześniej przygotowane paliwo to możesz zalać, ja nie miałem a nie udało mi się za chiny ludowe wyssać choć trochę ze zbiornika strzykawką z wężykiem więc nie zalewałem nowego wkładu. Odpalił za pierwszym razem jakby miał zalany filtr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 O tym żeby spuścić syf też napisali dlatego tak śrubuje o tej instrukcji   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 rostex, ma w zupełności rację silniki y17dt same się odpowietrzają, nie to co x20dtl czy dth ale ja i tak zawsze zawsze zalewam filtr ON. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.