Gość Piotrek Dubaj Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam. Mam problem następujący po przekroczeniu 2500obr/min słychać w silniku taką mocną metaliczną pracę silnika ,"jargotanie" do wyżej wymienionych obrotów silnik jest mułowaty powyżej tych obrotów dostaje kopa takiego że wgniata w fotel i nie wiem czy to jest wina turbo ,czy też pompy wtryskowej-regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku nadmienię że chwilowe zużycie paliwa jest przy wciśnięciu gazu ok. 14l a już jak dostanie kopa to 28l co to może byćhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif? miałem problem z paleniem ale to już opanowałem i mogę dużo pomóc z góry dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Możliwe,że przestawił ci się któryś elektrozawór na podciśnieniu i załącza się turbina za późno.... Jak przestawi się tłok kąta wtrysku,to podobno silnik kopci na biało i są cyrki z paleniem....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-87266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxx408 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam. miałem problem z paleniem ale to już opanowałem i mogę dużo pomóc z góry dziękuję Piotrek opisz swój problem z trudnym odpalaniem i co poczyniłes w tym kierunku aby problem zlikwidować. Z obrotami kiedy załącza sie turbo sprawdź sobie elektrozawór przy turbo, może za późno daje podciśnienie no i EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-85305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek Dubaj Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam dzięki panowie za podpowiedzi u mnie jednak elektrozawór podciśnienia na turbo.Już wam podpowiadam co poczyniłem z tym trudnym odpalaniem po pierwsze sprawdzałem świece żarowe w tym okresie co robiłem było jeszcze na minusie oring na obudowie filtra,i na śrubie mocującej filtr najlepiej wymienić wkład filtra tam są wszystkie potrzebne "gumki"uwaga trudno odpowietrzyć uważajcie na jakieś tandetne podróbki filtrów ja zalewałem filtr paliwa no i PLAK nie dało to żadnych rezultatów więc,powroty paliwa z wtrysków najlepiej odłączyć przy zasilaniu przy pompie ściągnąć wężyk założyć drugi zaślepiony UWAGA czymś okrągłym płaskim bez gwintu ja użyłem gwożdzia przewód z wtrysków w butelkę i zostawić go na kilka godzin było lepiej więc wymieniłem trójniki można kupić w sklepie z akwariami no i przewody było dobrze 2 dni i okazało się u mnie że uszkodzone były oringi na zaworku ciśnienia wewnętrznego na pompie wtryskowej na górze pompy dziwna śruba ale pasuje klucz 10 pali z pół strzała możesz ustawić samochód dziobem do dołu jeżeli odpali no to schodzi tobie paliwo,dodatkowo możesz sprawdzić przewód przy smoku w zbiorniku u mnie był dosyć lużny jestem mechanikiem w serwisie SCANII na co dzień pracuję przy dieslach zazwyczaj to duperel a tyle problemu w razie pytań chętnie ci pomogę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-84973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxx408 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Jaki masz przebieg. U mnie jest tak: jak stoi dziobem do dołu pali lepiej, po postoju ok 12 godzin odpala od strzała po 5 sekundach obroty zaczynaja faslować po 10 sekundach się stabilizują i chodzi równo, pali dobrze. jak postoi 2 dni odpali pochodzi 5 sek i gasnie, odala po dłuższym kręceniu. Podejrzewam nieszczelną obudowę filtra paliwa wcześniej na spodzie obudowy była ropa. Zastanawiam sie nad założeniem zaworków zwrotnych na powrocie i przed filtrem co o tym sądzisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-84878 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Czytaliście to (zwłaszcza pkt 5) http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/33558-rozwiazanie-problemu-trudnego-odpalania-nie-tylko-rano-dth-dtl/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-84787 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxx408 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Czytaliście to (zwłaszcza pkt 5) http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/33558-rozwiazanie-problemu-trudnego-odpalania-nie-tylko-rano-dth-dtl/ Piotrek Dubaj jak możesz pisz na PW. Najwidoczniej nasza dyskusja co niektórym przeszkadza, a szkoda bo właśnie natknąłem się gdzie u mnie leży problem z odpalaniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-84367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Najwidoczniej nasza dyskusja co niektórym przeszkadzaKolego jeśli nie czytałeś regulaminu to przeczytaj: 3.3. Nie powodujemy kłótni. 3.4. Nie obrażaj innych użytkowników. 5.3. Nie pisz postów o bezsensownej i nic niewnoszącej treści.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-84297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxx408 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Najwidoczniej nasza dyskusja co niektórym przeszkadzaKolego jeśli nie czytałeś regulaminu to przeczytaj: 3.3. Nie powodujemy kłótni. 3.4. Nie obrażaj innych użytkowników. 5.3. Nie pisz postów o bezsensownej i nic niewnoszącej treści. Żaden z powyższych pktów nie został naruszony ja sądzisz szanowny kolego. Forum jest chyba od tego aby sobie pomagać, problemów z tymi silnikami jest tyle ile użytkowników i w różnym miejscu na forum można się na ten temat natknąć. Proszę moderatora o zamknięcie tematu, gdyż szanowny kolega hadzii123 usilnie dąży aby został naruszony zacytowany przez niego pkt 3.3 regulaminu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29349-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-20-dti-po-2000-obr/#findComment-84032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.