Skocz do zawartości

głośna praca silnika 2.0 DTI po 2000 obr.


Gość Piotrek Dubaj

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piotrek Dubaj

Witam. Mam problem następujący po przekroczeniu 2500obr/min słychać w silniku taką mocną metaliczną pracę silnika ,"jargotanie" do wyżej wymienionych obrotów silnik jest mułowaty powyżej tych obrotów dostaje kopa takiego że wgniata w fotel i nie wiem czy to jest wina turbo ,czy też pompy wtryskowej-regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku nadmienię że chwilowe zużycie paliwa jest przy wciśnięciu gazu ok. 14l a już jak dostanie kopa to 28l co to może byćhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif? miałem problem z paleniem ale to już opanowałem i mogę dużo pomóc z góry dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe,że przestawił ci się któryś elektrozawór na podciśnieniu i załącza się turbina za późno....

Jak przestawi się tłok kąta wtrysku,to podobno silnik kopci na biało i są cyrki z paleniem....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. miałem problem z paleniem ale to już opanowałem i mogę dużo pomóc z góry dziękuję

Piotrek opisz swój problem z trudnym odpalaniem i co poczyniłes w tym kierunku aby problem zlikwidować.

Z obrotami kiedy załącza sie turbo sprawdź sobie elektrozawór przy turbo, może za późno daje podciśnienie no i EGR.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek Dubaj

Witam dzięki panowie za podpowiedzi u mnie jednak elektrozawór podciśnienia na turbo.Już wam podpowiadam co poczyniłem z tym trudnym odpalaniem po pierwsze sprawdzałem świece żarowe w tym okresie co robiłem było jeszcze na minusie oring na obudowie filtra,i na śrubie mocującej filtr najlepiej wymienić wkład filtra tam są wszystkie potrzebne "gumki"uwaga trudno odpowietrzyć uważajcie na jakieś tandetne podróbki filtrów ja zalewałem filtr paliwa no i PLAK nie dało to żadnych rezultatów więc,powroty paliwa z wtrysków najlepiej odłączyć przy zasilaniu przy pompie ściągnąć wężyk założyć drugi zaślepiony UWAGA czymś okrągłym płaskim bez gwintu ja użyłem gwożdzia przewód z wtrysków w butelkę i zostawić go na kilka godzin było lepiej więc wymieniłem trójniki można kupić w sklepie z akwariami no i przewody było dobrze 2 dni i okazało się u mnie że uszkodzone były oringi na zaworku ciśnienia wewnętrznego na pompie wtryskowej na górze pompy dziwna śruba ale pasuje klucz 10 pali z pół strzała możesz ustawić samochód dziobem do dołu jeżeli odpali no to schodzi tobie paliwo,dodatkowo możesz sprawdzić przewód przy smoku w zbiorniku u mnie był dosyć lużny jestem mechanikiem w serwisie SCANII na co dzień pracuję przy dieslach zazwyczaj to duperel a tyle problemu

w razie pytań chętnie ci pomogę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg. U mnie jest tak: jak stoi dziobem do dołu pali lepiej, po postoju ok 12 godzin odpala od strzała po 5 sekundach obroty zaczynaja faslować po 10 sekundach się stabilizują i chodzi równo, pali dobrze. jak postoi 2 dni odpali pochodzi 5 sek i gasnie, odala po dłuższym kręceniu. Podejrzewam nieszczelną obudowę filtra paliwa wcześniej na spodzie obudowy była ropa. Zastanawiam sie nad założeniem zaworków zwrotnych na powrocie i przed filtrem co o tym sądzisz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek Dubaj jak możesz pisz na PW. Najwidoczniej nasza dyskusja co niektórym przeszkadza, a szkoda bo właśnie natknąłem się gdzie u mnie leży problem z odpalaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej nasza dyskusja co niektórym przeszkadza

Kolego jeśli nie czytałeś regulaminu to przeczytaj:

3.3. Nie powodujemy kłótni.

3.4. Nie obrażaj innych użytkowników.

5.3. Nie pisz postów o bezsensownej i nic niewnoszącej treści.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej nasza dyskusja co niektórym przeszkadza

Kolego jeśli nie czytałeś regulaminu to przeczytaj:

3.3. Nie powodujemy kłótni.

3.4. Nie obrażaj innych użytkowników.

5.3. Nie pisz postów o bezsensownej i nic niewnoszącej treści.

Żaden z powyższych pktów nie został naruszony ja sądzisz szanowny kolego. Forum jest chyba od tego aby sobie pomagać, problemów z tymi silnikami jest tyle ile użytkowników i w różnym miejscu na forum można się na ten temat natknąć.

 

Proszę moderatora o zamknięcie tematu, gdyż szanowny kolega hadzii123 usilnie dąży aby został naruszony zacytowany przez niego pkt 3.3 regulaminu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności