Skocz do zawartości

Co zrobić z turbiną ???


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli moge coś poradzić, to myślę, że regeneracja jest lepszym wyjsciem. Robiłem turbine w zeszłym roku w warsztacie. Koszt 800 zł. Byłem cały szas przy regeneracji. Wymienili wałek, łożyska i uszczelniacze. (wałek stary dostałem na pamiątke) Wyważyli na wyważarce i zamontowali spowrotem. Potem sprawdzanie ciśnienia i dopiero mnie wypuścili. Dostałem jeszcze rok gwarancji. Zrobiłem juz od tej pory

25 tys. i chodzi jak nowa.

Uzywane kosztuja ok 400-600 zł. Trzeba pamietac o jednym, że uzywana może być z auta powypadkowego, gdzie zatrzymanie nastąpiło gwałtownie, na pełnych obrotach tubiny, nie ostygła i nie wychłodziła sie.

Podsumowujac, ja doradzam regenerację. Jest gwarancja, i wiesz co zakładasz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marii 15 to jest nie zbity fakt i masz 100% rację. A czy ciśnienie turbiny sprawdza się juz jak jest zamontowana w aucie czy wymontowana?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie turbiny sprawdza sie w czasie pracy silnika, czyli jak jest zamontowana w aucie. Czujnik wpina sie albo w przewód ciśnieniowy w kolektorze ssącym, albo bezposrednio pod turbinę. Ciśnienie mierzy sie powyżej 1,5 tys , tak aby przepustnica turbiny była otwarta. Czas i technika pomiaru są dwie: jedni mierza na postoju dodając gazu, inni w czasie jazdy na wysokich obrotach. Która jest prawidłowa, nie wiem. Zdania fachowców sa podzielone. Każdy chwali swoja :wink:.

Mierzenie nie jest w żaden sposób skomplikowane, wystarczy manometr z przewodem. Wpięcie jest proste. Jak pisałem wcześniej, mi przed regeneracja pompiarz zrobił to gratisowo. (bo jak kopcił to myslałem że to pompa)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

No i turbina zregenerowana koszt 800PLN miała za niskie cisnienie doładowania i była nieszczelna musiałem jeszcze zawór EGR wypucowac :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Niezłe jajaca z tymi 1.7:) Przy 255 tyś nie myślę o regeneracji turbo czy pompy wtryskowej i wycieków brak....jedynie mokro pod kolektorem ssącym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności