Skocz do zawartości

Problem z pompą Vacum


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomaszbrzoza

Witam szanownych użytkowników.

To jest mój pierwszy post.

Mam problem z pompą VACUM w astra g 1.7 td

Mam olej w przewodach podciśnienia miedzy pompa vacum elektrozaworem i zaworem EGR.

Zawór egr po wciśnięciu przez rurkę od podciśnienia wali olejem, i jak wyleci olej to chodzi idealnie a jak jest tam olej to chodzi ciężko.

To jest taka pompa jak pod tym linkiem:

http://allegro.pl/item960075357_vacum_pompa_astra_ii_g_1_7_1_7_x17dtl.html

 

Kiedyś czytałem żeby przekręcić pokrywkę pompy o jeden obrót.

Prosze was szanownych użytkowników forum o pomoc poradźcie coś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam mam do sprzedania taka pompę Vacum 100% sprawna. Sprzedam za 120 zł+ koszt

jesli jestes zainteresowany to pisz lub dzwoń dogadamy sie 693-214-809

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomaszbrzoza

witam

dzięki za zainteresowanie ale :

1.mi chodzi o odpowiedz fachowca czy w tej pompie obrócenie tej pokrywki ma sens

2. czy od razu szukać innej i na co zwracac uwage przy szukaniu.

Dodam tylko ze nie mam problemów z hamulcami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem.Pompa dolnym krućcem pcha olej do elektrozaworu i do EGR'a.Dzieje się tak bo jak silnik nie pracuje to olej z pompy spływa sobie do tego cienkiego przewodu.Kupiłem drugą pompę i problem jest ten sam.Po tym co napisałeś o obrocie pokrywy rozebrałem tą drugą i faktycznie ma to sens-olej nie będzie spływał do przewodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

koledzy pomóżcie bo mam wyglądającą tak samo jak na zdjęciu zamieszczonym wyżej pompe vac tylko że w astrze jedynce i mam z nią problem,olej w przewodach.najważniejsze jest to że mam wątpliwości czy przewody do niej idące są dobrze podłączone bo silnik był cały zmieniany.nie moge zamieścić zdjęcia jak jest u mnie ale postaram sie opisać.u mnie jest tak:to grubsze wyjście(na zdj powyżej po prawej stronie) jest połączone z serwo a po drodze jest trójnik a do niego podłączona cienka rurka która z kolei idzie tak jakby pod podszybie(nie wiem jak to opisać,taki gumowy jakby rękaw)natomiast drugie wyjście z pompy,cieńsze(na górnym zdj na dole)jest połączone wężykiem z pompą wtryskową i zakonczone przy niej taką jakby gumową "fajką".tak jest u mnie,będe wdzięczny za sprawdzenie u siebie jak macie przewody od pompy vac i ewentualne poprawienie mnie,albo może jakaś fotka jak ktoś ma.bede wdzięczny za wszelki odzew.

 

[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 21:21 ]

nie chce sie naprzykrzać ale czy ktoś mógłby mi opisać z czym są połączone poszczególne wężyki vacu pompy.będe dozgonnie wdzięczny :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomaszbrzoza

Witam.

Obrócenie pokrywki nic mi nie dało w try miga zalało wszystko olejem łącznie z elektrozaworem..

 

Ja mam Astrę G 1.7 do mnie pompa jest droga ale astra f ma taka sama pompe tylko inaczej podłączany przewód od serwa tzn:

Astra G ma szybko złacze

Astra F jest na śrubunek.

Reszta jest to samo

Więc wyszukałem pompe od astry F która jest tańsza o około 70 zł od pompy astry G

Pompy mają te same nr producenta więc sa takie same.

 

Jest jeszcze jesden problem tej przeróbki a Mianowice:

Wąż od serwa od astry f jest grubszy niż w astrze G ale ja zawiozłem ten śrubunek co sie przykręca do pompy na przetoczenie do wymiaru astry G tam jest z czego przetaczać.

 

Potem podgrzałem przewód aby wyjąc szybko złacze i włożyłem ten śrubunek.

podgrzewałem przewód opalarką.

 

Po tym zabiegu mamy przerobioną instalacje pod pome astry F ale zawsze można wrócić do szybko złącza w odwrotny sposób.

 

pod tymi linkami są obie pompy

1. Astra F

http://allegro.pl/item995064485_pompa_vacum_1_7_dtl_td_astra_vectra.html

2.Astra G

http://allegro.pl/item1000473526_vacum_pompa_astra_ii_g_1_7_1_7_x17dtl.html

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek dzięki kolego za zaintersowanie moim problemem.nawiasemmówc ja też obróciłem dekielek pompy i dalej leje olejem.dzięki też za rade,być może kiedyś skorzystam jak będe zmuszony.najpierw jednak chce być na 100% pewien że mam wszystkie wężyki od vac pompy dobrze rozprowadzone bo jestem po wymianie silnika i mam co do tego wątpliwości czy mechanik dobrze podłączył.dlatego prosiłem o taki właśnie opis.przeglądałem zdjęcia aut na allegro że może tam sie dopatrze ale niestety nic z tego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na elektrozaworach umieszczone są napisy VAC i OUT. Ta końcówka przy której jest napis VAC podłączone musi być do waku pompy, końcówka z napisem OUT - np. do zaworu EGR, turbina ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego hadzii123tylko ze u mnie na elektrozaworze na pompie jest podpisany lewy króciec1 a prawy 2.podpinałem przewody od vac pompy chyba na wszystkie możliwe sposoby i kompletnie żadnych zmian.pare dni wcześniej opisałem,myśle że czytelnie,jak są u mnie podłączone przewody.czy ktoś mógłby zobaczyć u siebie i opisać tak dla konfrontacjii z moim opisem.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności