Gość marekww33 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Grzeje się silnik po przejechaniu 10 km (dynamicznie 1,2,3,4,5 i ręczny , temperatura skacze na 95*C, słychać bulgotanie płynu i wentylator działa. Żeby było śmieszniej to wywaliłem termostat bo myślałem, że to jego wina, a z nagrzewnicy leci zimne powietrze. Po dosłownie 2 min na wolnych obrotach temp. spada do 85*C. Jakieś sugestie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vikrim Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jesli ubywało CI plynu w ostatnich dniach,i jest duze CIsnienie w zbiorniku płynu chłodniczego to obstawiał bym na uszczelke głowicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 a z nagrzewnicy leci zimne powietrze. prawdopodobnie zaciął sie elektrozawór nagrzewnicy. [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 18:37 ] Grzeje się silnik po przejechaniu 10 km (dynamicznie 1,2,3,4,5 i ręczny , temperatura skacze na 95*C, słychać bulgotanie płynu i wentylator działa. jak ktoś by dał ci w dup... też byś się zagrzał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekww33 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 jak ktoś by dał ci w dup... też byś się zagrzał.Bez przesady! Bez termostatu? Właśnie rozmawiałem z mechanikiem, powiedział ze na 90% uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowicą i się układ zapowietrza. W piątek jade żeby postawił diagnozę, aż się boje, naprawa w 1000 zł to się chyba nie zamknie. No właśnie a płynu mi ubywa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vikrim Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 No to jesli nie idzie plyn do oleju to jest spalany.Czyli pewnie uszczelka na czwartym cylindrze poszla i daje duze cisnienie do obiegu plynu chlodniczego(mialem tak w astrze).Mysle ze kolo 1500 z planowaniem glowicy.Dobrze jest sprawdzic tez termostat przy okazji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekww33 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Oto przyczyna grzania się silnika Jutro się okaże czy to było tylko to.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psuju Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 kolego mam ten sam problem w 1.6 16V , napisz jak możesz co było i co to jest na zdjęciu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.