Skocz do zawartości

Omega 2,5 V6


Gość Sebogol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich i pozdrawiam jestem nowy na forum szkoda że mój piewszy post dotyczy problemu ale niestety jakieś 5 miesięcy temu zakupiłem Omege z pięknym motorem tj.2,5 V6 benzyna(bez gazu)ogólnie jestem bardzo zadowolony z mojego nabytku autko wygodne rodzinne i mocne,no ale jakiś czas temu jadąc zauważyłem kupe białego dymu za mną na drugi dzień sytuacja sie powtórzyła,sprawdziłem żre olej ,stan wody sie zgadza nic nie ubyło,no ale jak odpalam autko to na początku jest ok ale po przejechaniu 300 metrów zaczyna dymić na biało-masakra!!!zauważyłem też że jak sie rozkręci pojeżdze troszke to dalej już tak nie kopci ale daje znaki.Nie mam pojęcia co to jest od czego mam sie zabrać prosze o pomoc!:wesoly:!:wesoly:!:shock:!???!!!Z góry dziękuje,Sebastian

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie przyczyny mogą być 2:

- uszczelka pod głowicą

- chłodnica oleju w płaszczu wodnym, ale wtedy by chyba nie dymił :wesoly:

 

Nie radzę tak jeździć :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za niezwłoczną odpowiedź zapomniałem dodać że z wydechu rzyga wodą,ale z obiegu nie bierze bo stan jest w normie bez zmian tak jak i sam płyn sprawdzałem i jest czysty żadnego śladu oleju.......

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto eksploatowane na b. krótkich odcinkach, układ wydechowy się dobrze nie zagrzewa i w tłumikach zbiera się woda. W trakcie rozgrzewania zaczyna odparowywać, a przy niższej temp jest to bardziej zauważalne. To taka połowiczna odpowiedź.

Drugą częścią jest olej - żre go ale ile? wycieki?

Przy spalaniu oleju zabarwienie tego dymu będzie wpadało w zabarwienie niebieskie, dodatkowo wyczujesz jego zapach w spalinach, a analizator może Cię w tym jeszcze utwierdzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje to wiele wyjaśnia :D olej bierze równierz ma wycieki,ostatnio w trasie tj.800km musiałem dolać niecały litr(jeździ na mobil półsyntetyk)no ,ale czasami dałem mu po garach na sporcie,bo przy normalnej miejskiej jeździe jak ma norme to dłużej polata bez dolewki jak ma za dużo lub za mało to wtedy wypije.Myśle żę na początek zajme sie uszczelkami no i mam nadzieje że nie będe musiał kupować drugiego ślinika bo i takie scenariusze mi przedstawiano dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności