Gość tobi79 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam, przejrzałem wiele tematów na forum, ale żaden mi nie przypasowała do moich objawów. Od jakiegoś czasu w mojej AII 2. DTI kombi obserwuję niepokojące zjawisko. Otóż podczas jazdy na kierownicy czuć wyraźne bicie w prawą stronę i samochód w prawą stronę ściąga. Dodatkowo ostatnio zauważyłem, że opona lewa przednia po wewnętrznej jest mocno zdarta. Wulkanizator twierdzi, że to jest wyłącznie wina opony, ale parę dni temu jechałem i wsłuchiwałem się w odgłosy, to wyraźnie słychać lekkie popiskiwania w rytm bicia kierownicy dochodzące z lewego przedniego koła. Znajomy "mechanik" stwierdził jednoznacznie przegub, natomiast z tego, co wiem, przegub powinien hałasować podczas skrętu. Co więcej, jak samochód jakiś czas postoi, to bicie jest słabsze, natomiast po pewnym czasie zwiększa się. Proszę o poradę, co to może być, bo boję się, że dodatkowo może się zepsuć wspomaganie i pozostałe podzespoły napędu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam. Na twoim miejscu pojechałbym na stację diagnostyczną i sprawdził czy nie ma luzów w przednim zawieszeniu oraz na kontrole zbieżności.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Kup nowe opony jak sa mocna zdarte wywaz dobrze koła i jedz na ustawienie geometri czyli zbieznosc + pochylenie kół. A z ciekawosci zmiesz odleglosc miedzy krawedziami przedniego prawego koła i tylnego prawego i tak samo z lewej strony. u mnie różnica wynosi 1,5cm auto bite sanki lekko wgniecone.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tobi79 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 W zeszłym miesiącu byłem na badaniu technicznym i wg parametrów z maszyny jeśli chodzi o luzy z przodu, to wszystko jest w normie. Dziwne,że wtedy nie zauważyli zdartej od wewnątrz opony. A te odległości to mierzyć skąd dokąd?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 W zeszłym miesiącu --- nie zauważyli zdartej od wewnątrz opony.Jak masz źle ustawioną zbieżność to miesiąc wystarczy...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.