Skocz do zawartości

Problemy z 3,0 CDTi


Gość Kogicz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,od 4 miesięcy jestem posiadaczem signum 3,0CDTi z 2004 roku, do tej pory wszystko było ok, dziś autko nie odpaliło, :) czytałem o problemach z opadającymi tulejami,czy ktoś mi może przybliżyc objawy tej awarii co się dzieje z autem, mój nie odpala,a jak odpali to nie wkręca się na obroty i po chwili gaśnie, będę wdzięczny za pomoc,auto ma automatyczną skrzynie biegów i przebieg 127 tyś km....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc ,czytałem już wcześniej ten post co wkleiłeś, ale tam nic o objawach nie ma, moze wie ktoś czym objawia sie ta opadająca tuleja, u mnie nie chce odpalic slinik jak już odpali to nie wkreca sie na obroty, mechanik mówił mi że moze wtryskiwacze, co do przegrzewania sie nigdy nie bylo większej temperatury silnika niż 85 stopni,raczej zawsze wskażnik pokazywał temperature koło 60 stopni,silnik zawsze długo łapał temperaturę, to tak co moge powiedziec, z góry dziękuję za wszystkie sugestie i uwagi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień filtr paliwa.... czasem się zapowietrzy cosik i dlatego nie pali też tak miałem kiedyś, że nie chciał odpalić za 1 razem.... wymieniłem filtr paliwa i śmiga już od 2 lat bez problemu odpukać ... ostatnio tylko EGR mi padł koszt 2 tysiące złotych .... niestety w moim EGR padła elektronika gdyby się bydlak tylko zapchał to wystarczyło by go przeczyścić. :)

tankuj tylko dobre paliwo a auto będzie śmigać . a opuszczone tuleje ... hmm rozmawiałem z wieloma mechanikami opla - znajomymi i obcymi - problem ten może występować w każdym dieslu ... jeśli będziesz przez bardzo długi czas eksploatował silnik na bardzo wysokich obrotach ! przy normalnym użytkowania nie ma prawa owa "wada konstrukcyjna" występować . znam wielu ludzi którzy mają signuma 2003/2004 3.0 V6 CDTI 177 koni i mają oni przebiegi od 130 tys do nawet 410 tysięcy i w żadnym z 15 samochodów nic się nie dzieje.

 

 

 

p.s silnik 3.0 v6 CDTI Opla a właściwie Isuzu to bardzo dobry i nie wyżyłowany motor Japoński - w Niemczech cieszy się opinią nie do zajechania ! tylko w Polsce polscy mechanicy nie mają wiedzy lub też im się nie che naprawiać czegoś bardziej skomplikowanego od silników benzynowych lub starych generacji silników TDI VW. niestety ... połowę czasu w roku spędzam w Ratingen jakieś 10 -15 kilometrów od Duseldorfu. Znam bardzo dużo niemieckich mechaników m.in z opla i dziwią się, że często Polacy przyjeżdżają do Niemiec naprawiać samochody i to w szczególności Renault, Citroen. Niestety ciężko znaleźć mechanika z powołania, który lubi swoją robotę i chce człowiekowi pomóc swoją fachowością.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pocieszenie... mam nadzieję że to nic poważnego,filtr był wymieniony miesiąc temu a paliwo tylko na shelu, mechanik powiedział mi że to prawdo podobnie problem z wtryskami... akcja reanimacyjna trwa dalej...:shock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności