Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Mam takie pytanko . Czy ktoś wymieniał już przewody powrotne (wężyki gumowe) , którymi wraca nadmiar ropy z wtryskiwaczy(silnik 2.2 DTI). Bo zauważyłem że są sparciałe a jakoś tak głęboko wchodzą do wtryskiwaczy i nie widać żadnych opasek. Nie wiem czy można je poprostu wyciągnąć czy trzeba jakoś wyciągąć wtryskiwacze Za odpowiedz z góry dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 czy trzeba jakoś wyciągąć wtryskiwacze yukikaze, bez przesady . 1m. przewodu .fi.3,2 Dwa trójniki plastikowe. Przewód należy pociać na stare wymiary. zakładac na miejsce starych .Ten najdłuższy przewod który idzie na kruciec pompy zasilania . Należy wsadzic do niego np. strzykawke [większy rozmiar strzykawki] i zaciagnąć paliwo kilka razy! Nałożyć na ten kruciec na pompie i odpalic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-83535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 WIELKIE DZIĘKI BRZOZA Czyli po prostu mam sobie szarpnąć ten wężyk i ma z wtryskiwacza wyjść. Wiem że może przesadzam z takimi pytaniami ale to mój pierwszy diesel i w tym temacie jestem "Pan zielonka". Jeszcze jak czytam wiadomości typu : samochód silnikiem w dół, Mixol do ropy, żeby pompa nie padła za szybko itp. to się nawet wężyka boję tknąć. Jeszcze może jedno mam pompe wtryskową Boscha z jedną dużą wtyką . Co to może być za typ bo szukaśka Google nie bardzo chce mi pomóc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-83521 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torgal Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 myśle że masz taką bosch vp44 http://www.allegro.pl/item998114169_pompa_wtryskowa_opel_2_0_2_2_l_diesel.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-83410 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Czyli po prostu mam sobie szarpnąć ten wężyk i ma z wtryskiwacza wyjść. Boscha z jedną dużą wtyką myśle że masz taką bosch vp44 Możesz sobie ponacinac nożykiem do tapet jak nie chcą zejśc Bo czasami sie nawet pourywają. Pompe masz ta tradycyjna . Osobno sterownik silnika więc nie masz sie co martwic Tak jak napisal Ci kol.torgal, jest to pompa vp44 . Z tym ze na sterowniku PSG5. Dwu wtyczka tez jest pompąVP44. Ale steromnikPSG16. I znajduje sie na pompie .[ no i ma złą opinię]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-83389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 WIELKIE DZIĘKI Panowie:mrgreen: Niestety ale chyba dostałem stracha bo jak się dzisiaj dobrze przyglądnołem to ta pompa ma dwie duże wtyki wpięte na przeciwko siebie. Tej drugiej nie było widać bo schowała się pod EGR-em i dopiero z latarką ją zobaczyłem. Czy mam się już bać czy strasznie bać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-83374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Siema; Strasznie bać. My co mamy pompy 1 wtyczkowe się boimy ale już ci z dwoma się strasznie boją W razie padnięcia pompy jedno wtyczkowej koszt regeneracji to +/-3000 zł, zaś pompa 2 wtyczki to ponoć nikt nie chce regenerować bo trudno, a i kosztuje jak słyszałem 5 czy 7 tyś. Zadzwoń sobie do Wachowiaka bo ma dobre opinie jako regeneracja pomp to się dowiesz co i jak. http://www.wachowiak.pl/kontakt.htm Na razie nie martw się na wyrost tylko dbaj o dobre paliwko i nie pozwalaj na zapowietrzanie auta( długie kręcenie) bo to skraca życie pompie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-83098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Nooo jestem już po wymianie węzyków powrotnych, ale miałem problema bo tak jak "brzoza" napisał Ten najdłuższy przewod który idzie na kruciec pompy zasilania . Należy wsadzic do niego np. strzykawke [większy rozmiar strzykawki] i zaciagnąć paliwo kilka razy! coś mi nie chciało zassać paliwa od strony wtryskiwaczy. Dopiero zaciągnąłem z pompy i za 5-tym kręceniem (tak po 3 sek.)dopiero odstrzelił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-82652 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ezan Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 Witam. Chciałbym odświeżyć temat. Mi wężyki powrotne nie chcą zejść. Dwa próbowałem pociągnąć i pękły jakby były z plastiku. I co teraz? Jak wyciągnąć resztki przewodu. Silnik 2.2 dti.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29798-wtryski-22-dti/#findComment-744095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.