Skocz do zawartości

Wtryski 2.2 DTI


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanko . Czy ktoś wymieniał już przewody powrotne (wężyki gumowe) , którymi wraca nadmiar ropy z wtryskiwaczy(silnik 2.2 DTI). Bo zauważyłem że są sparciałe a jakoś tak głęboko wchodzą do wtryskiwaczy i nie widać żadnych opasek. Nie wiem czy można je poprostu wyciągnąć czy trzeba jakoś wyciągąć wtryskiwacze :lol:

Za odpowiedz z góry dzięki :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy trzeba jakoś wyciągąć wtryskiwacze

yukikaze, bez przesady :lol: . 1m. przewodu .fi.3,2 Dwa trójniki plastikowe. Przewód należy pociać na stare wymiary. zakładac na miejsce starych .Ten najdłuższy przewod który idzie na kruciec pompy zasilania . Należy wsadzic do niego np. strzykawke [większy rozmiar strzykawki] i zaciagnąć paliwo kilka razy! Nałożyć na ten kruciec na pompie i odpalic :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIELKIE DZIĘKI BRZOZA :lol: Czyli po prostu mam sobie szarpnąć ten wężyk i ma z wtryskiwacza wyjść. Wiem że może przesadzam z takimi pytaniami ale to mój pierwszy diesel i w tym temacie jestem "Pan zielonka". Jeszcze jak czytam wiadomości typu : samochód silnikiem w dół, Mixol do ropy, żeby pompa nie padła za szybko itp. to się nawet wężyka boję tknąć. Jeszcze może jedno mam pompe wtryskową Boscha z jedną dużą wtyką . Co to może być za typ bo szukaśka Google nie bardzo chce mi pomóc :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po prostu mam sobie szarpnąć ten wężyk i ma z wtryskiwacza wyjść.

Boscha z jedną dużą wtyką

myśle że masz taką bosch vp44

Możesz sobie ponacinac nożykiem do tapet jak nie chcą zejśc Bo czasami sie nawet pourywają.

 

Pompe masz ta tradycyjna :/ . Osobno sterownik silnika więc nie masz sie co martwic :beer:

 

Tak jak napisal Ci kol.torgal, jest to pompa vp44 . Z tym ze na sterowniku PSG5.

 

Dwu wtyczka tez jest pompąVP44. Ale steromnikPSG16. I znajduje sie na pompie .[ no i ma złą opinię]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIELKIE DZIĘKI Panowie:mrgreen: Niestety ale chyba dostałem stracha bo jak się dzisiaj dobrze przyglądnołem to ta pompa ma dwie duże wtyki wpięte na przeciwko siebie. Tej drugiej nie było widać bo schowała się pod EGR-em i dopiero z latarką ją zobaczyłem. Czy mam się już bać czy strasznie bać :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema;

 

Strasznie bać.

 

My co mamy pompy 1 wtyczkowe się boimy ale już ci z dwoma się strasznie boją :wink:

W razie padnięcia pompy jedno wtyczkowej koszt regeneracji to +/-3000 zł, zaś pompa 2 wtyczki to ponoć nikt nie chce regenerować bo trudno, a i kosztuje jak słyszałem 5 czy 7 tyś.

Zadzwoń sobie do Wachowiaka bo ma dobre opinie jako regeneracja pomp to się dowiesz co i jak. http://www.wachowiak.pl/kontakt.htm

 

Na razie nie martw się na wyrost tylko dbaj o dobre paliwko i nie pozwalaj na zapowietrzanie auta( długie kręcenie) bo to skraca życie pompie. ;p

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo jestem już po wymianie węzyków powrotnych, ale miałem problema bo tak jak "brzoza" napisał

Ten najdłuższy przewod który idzie na kruciec pompy zasilania . Należy wsadzic do niego np. strzykawke [większy rozmiar strzykawki] i zaciagnąć paliwo kilka razy!

coś mi nie chciało zassać paliwa od strony wtryskiwaczy. Dopiero zaciągnąłem z pompy i za 5-tym kręceniem (tak po 3 sek.)dopiero odstrzelił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Witam. Chciałbym odświeżyć temat. Mi wężyki powrotne nie chcą zejść. Dwa próbowałem pociągnąć i pękły jakby były z plastiku. I co teraz? Jak wyciągnąć resztki przewodu. Silnik 2.2 dti. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności