Skocz do zawartości

brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą astra g 1.7 dti


Rekomendowane odpowiedzi

siemka ostatnio w moim autku opel astra 2 1.7 dti silnik isuzu 16v wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą, przed tym zajściem autko chodziło bardzo dobrze i nagle bach oddałem auto do naprawy i oczywiście uszczelka pod głowicą podczas wymiany okazało się również że był wyciek na pompie wody i oczywiście też została ona wymieniona , po rozebraniu głowicy oddałem ją na test szczelności oraz zostały w niej wymienione uszczelniacze jak również została ona splanowana w serwisie . po złożeniu wszystkiego do kupy odebrałem autko i nagle stało się bardzo słabe i zamulone , przy czy podczas jazdy czuje tak jak by coś w nim nie grało tak jak kiedyś . mechanik mi odparł że to prawdopodobnie złożyli źle głowice w serwisie tj jest nie poskręcali zawory w te same cylindry jak rozkładali dlatego jest taki słaby ja sam mam odczucie że raczej to nie możliwe autko chodzi mi tak jak kiedyś padł mi przepływomierz powietrza czyli nie reaguje jak wciskam pedał gazu :P teraz nie wiem po której stronie leży wina czy głowica czy mechanik coś źle poskręcał dodam tylko jeszcze że nie zostały wymienione podkładki pod wtryski miedziane gdyż nie mogłem ich nigdzie dostać a w serwisie by mi je sprowadzili za tydzień czy one mogą być tą przyczyną :P

 

proszę o pomoc :P

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

1. Podkładki pod wtryski muszą być wymienione na nowe obowiazkowo !

2. Jak na mój gust problem tkiw w ustawieniu rozrządu.

 

Chętnie pomoge w dalszej diagnozie jeśli jeszcze napiszesz coś więcej na temat modelu silnika. (moc, rok produkcji, numer silnika)

 

silnik ten to dokładnie isuzu 1.7 dti 16v model y17dt 2000 grudzień 55 kw 77 koników

 

a jeśli chodzi o te podkładki to mogą one wpływać na prace silnika ?

 

jak sprawdzić ustawienie rozrządu

i czy po podpięciu pod kompa wykaże błąd z tym związany ?

 

[ Dodano: Sob Kwi 24, 2010 13:14 ]

a i jeszcze jedno masz może takie podkładki do sprzedania ?

 

Ten silnik ma 75 KM, isnieje możliwość, że przy delikatnym przestawieniu rozrządu nie wskoczy błąd w diagnostykę. Szczególnie wtedy kiedy zostanie przestawione koło pompy wtryskowej( elektronika zrobi swoje). Jak sprawdzić? Ustawić na znak na kole napędu rozrządu (oczywiście po zdjeciu paska wieloklinowego, koła pasowego na wale, zdjęciu pokrywy rozrządu i pokrywy głowicy). Następnie włożyć dwa bolce: 1 w koło napedu wałka rozrządu aż bolec utkwi w głowicy, 2 w koło napedu pompy aż bolec wejdzie w blok. Sprawdzić po przeciwnej stronie silnika zębatki pomiedzy wałkami rozrządu- znaki muszą się pokrywać. Jeśli wszystkie znaki pasuja to rozrząd jest dobrze ustawiony. Kwestii regulacji pompy nie opisuję bo wynika z tego co piszesz, że nikt jej nie odkręcał.

Uszczelki pod wtryski należy koniecznie wymienić. Należy wymienić także uszczelki miedziane na ukladzie przelewowym silnika jeśli nie chcesz mieć problemów z wyciekiem paliwa do oleju ( niestety układ przelewowy znajduje sie pod pokrywa głowicy i wycieku nie widać). Jest to silnik z wtryskiem bezpośrednim i w związku z tym położenie końcówki wtryskiwacza może mieć wpływ na pracę silnika.

Służę pomoca także w innych kwestiach związanych z silnikami isuzu 1.7

 

dzisiaj jestem po całkowitej naprawie auta

i auto nie miało mocy gdyż została uszkodzona turbosprężarka

mam takie pytanko czy jak idzie turbosprężarka to samochód też będzie dymił ?

 

TAK ! Ciekawe czy coś wpadło do turbiny podczas wymiany uszczelki pod głowicą? Warto zapytać mechanika......

 

[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:52 ]

Turbina sama z siebie ot tak nie strzeliła.

 

jest taka możliwość gdyż mechanik jak rozkładał turbine to wyjmował opiłki metalu ale niestety i tak gościowi nie udowodnie to jest ból

 

dla mnie nauczka bo poleciałem na tym interesie 2500

 

nie dawać samochodu do szefców tylko do serwisu!;]

 

dzięki za pomoc i pozdrawiam!!!

 

Z tym serwisem to się kompletnie nie zgadzam. Myślę, że warto bazować na doświadczeniach innych z tego forum i oddać samochód do sprawdzonego warsztatu bo nie sądzę aby znalazło się dużo fachowców chcących w serwisie pracować za 1500 zł. Szczerze współczuje wydatku ale niestety brak świadomości i niechlujstwo mechaników ma takie właśnie konsekwencje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności