Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 siemka ostatnio w moim autku opel astra 2 1.7 dti silnik isuzu 16v wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą, przed tym zajściem autko chodziło bardzo dobrze i nagle bach oddałem auto do naprawy i oczywiście uszczelka pod głowicą podczas wymiany okazało się również że był wyciek na pompie wody i oczywiście też została ona wymieniona , po rozebraniu głowicy oddałem ją na test szczelności oraz zostały w niej wymienione uszczelniacze jak również została ona splanowana w serwisie . po złożeniu wszystkiego do kupy odebrałem autko i nagle stało się bardzo słabe i zamulone , przy czy podczas jazdy czuje tak jak by coś w nim nie grało tak jak kiedyś . mechanik mi odparł że to prawdopodobnie złożyli źle głowice w serwisie tj jest nie poskręcali zawory w te same cylindry jak rozkładali dlatego jest taki słaby ja sam mam odczucie że raczej to nie możliwe autko chodzi mi tak jak kiedyś padł mi przepływomierz powietrza czyli nie reaguje jak wciskam pedał gazu teraz nie wiem po której stronie leży wina czy głowica czy mechanik coś źle poskręcał dodam tylko jeszcze że nie zostały wymienione podkładki pod wtryski miedziane gdyż nie mogłem ich nigdzie dostać a w serwisie by mi je sprowadzili za tydzień czy one mogą być tą przyczyną proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 odczytaj błędy, na bank mechanik coś spartolił   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-82181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 ok po odczytaniu na pewno odpiszę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-82175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 1. Podkładki pod wtryski muszą być wymienione na nowe obowiazkowo ! 2. Jak na mój gust problem tkiw w ustawieniu rozrządu. Chętnie pomoge w dalszej diagnozie jeśli jeszcze napiszesz coś więcej na temat modelu silnika. (moc, rok produkcji, numer silnika)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-82024 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 silnik ten to dokładnie isuzu 1.7 dti 16v model y17dt 2000 grudzień 55 kw 77 koników a jeśli chodzi o te podkładki to mogą one wpływać na prace silnika ? jak sprawdzić ustawienie rozrządu i czy po podpięciu pod kompa wykaże błąd z tym związany ? [ Dodano: Sob Kwi 24, 2010 13:14 ] a i jeszcze jedno masz może takie podkładki do sprzedania ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-81996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ten silnik ma 75 KM, isnieje możliwość, że przy delikatnym przestawieniu rozrządu nie wskoczy błąd w diagnostykę. Szczególnie wtedy kiedy zostanie przestawione koło pompy wtryskowej( elektronika zrobi swoje). Jak sprawdzić? Ustawić na znak na kole napędu rozrządu (oczywiście po zdjeciu paska wieloklinowego, koła pasowego na wale, zdjęciu pokrywy rozrządu i pokrywy głowicy). Następnie włożyć dwa bolce: 1 w koło napedu wałka rozrządu aż bolec utkwi w głowicy, 2 w koło napedu pompy aż bolec wejdzie w blok. Sprawdzić po przeciwnej stronie silnika zębatki pomiedzy wałkami rozrządu- znaki muszą się pokrywać. Jeśli wszystkie znaki pasuja to rozrząd jest dobrze ustawiony. Kwestii regulacji pompy nie opisuję bo wynika z tego co piszesz, że nikt jej nie odkręcał. Uszczelki pod wtryski należy koniecznie wymienić. Należy wymienić także uszczelki miedziane na ukladzie przelewowym silnika jeśli nie chcesz mieć problemów z wyciekiem paliwa do oleju ( niestety układ przelewowy znajduje sie pod pokrywa głowicy i wycieku nie widać). Jest to silnik z wtryskiem bezpośrednim i w związku z tym położenie końcówki wtryskiwacza może mieć wpływ na pracę silnika. Służę pomoca także w innych kwestiach związanych z silnikami isuzu 1.7   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-81991 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 dzisiaj jestem po całkowitej naprawie auta i auto nie miało mocy gdyż została uszkodzona turbosprężarka mam takie pytanko czy jak idzie turbosprężarka to samochód też będzie dymił ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-81254 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 TAK ! Ciekawe czy coś wpadło do turbiny podczas wymiany uszczelki pod głowicą? Warto zapytać mechanika...... [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:52 ] Turbina sama z siebie ot tak nie strzeliła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-81225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 jest taka możliwość gdyż mechanik jak rozkładał turbine to wyjmował opiłki metalu ale niestety i tak gościowi nie udowodnie to jest ból dla mnie nauczka bo poleciałem na tym interesie 2500 nie dawać samochodu do szefców tylko do serwisu! dzięki za pomoc i pozdrawiam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-81095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Z tym serwisem to się kompletnie nie zgadzam. Myślę, że warto bazować na doświadczeniach innych z tego forum i oddać samochód do sprawdzonego warsztatu bo nie sądzę aby znalazło się dużo fachowców chcących w serwisie pracować za 1500 zł. Szczerze współczuje wydatku ale niestety brak świadomości i niechlujstwo mechaników ma takie właśnie konsekwencje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/#findComment-81018 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.