Gość password Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Pamiętaj że idzie lato temperatura może się podnosić do 95 st. jak stoisz w korku [ Dodano: Czw Maj 20, 2010 09:29 ] W zasadzie to i nawet może się podnieść do temperatury przy której włącza się wentylator czyli 100st. ale ja tego jeszcze nigdy nie zaobserwowałem nawet w upałach. a wentylator nie wlacza sie czasami po przekrocziu doslownie o mm pozycji 90*? w zeszlym roku mialem przyjemnosc stac w lato w prawdziwym korku w naszej stolycy zaraz po przekroczeniu 90* wskaznik opadal przed 90* i tak w kolko kilkadziesiat razy ale czy wentylator sie wlanczal to nie wiem bo nie bylo nic slychac , jaka jest wlasciwa temp. po przekroczeniu 90 czyzby 100*? , na desce jeszcze daleko do 100!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-74989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Jak wentylator chodził sobie na 1 biegu to miałeś prawo go nie słyszeć. Wskaźnik na desce pokazuje w pewnym, celowym przekłamaniem, aby nie denerwować niepotrzebnie kierowcy. Temp. 100 stopni to żaden problem dla układu chłodzenia, a użytkownik widząc te nieszczęsne 100 st może się przestraszyć. Dopiero przy 110 stopniach może wskazać max na wskaźniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-74798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Pamiętaj że idzie lato temperatura może się podnosić do 95 st. jak stoisz w korku [ Dodano: Czw Maj 20, 2010 09:29 ] W zasadzie to i nawet może się podnieść do temperatury przy której włącza się wentylator czyli 100st. ale ja tego jeszcze nigdy nie zaobserwowałem nawet w upałach. a wentylator nie wlacza sie czasami po przekrocziu doslownie o mm pozycji 90*? w zeszlym roku mialem przyjemnosc stac w lato w prawdziwym korku w naszej stolycy zaraz po przekroczeniu 90* wskaznik opadal przed 90* i tak w kolko kilkadziesiat razy ale czy wentylator sie wlanczal to nie wiem bo nie bylo nic slychac , jaka jest wlasciwa temp. po przekroczeniu 90 czyzby 100*? , na desce jeszcze daleko do 100! przy 100st tak przynajmniej jest napisane w specyfikacji tego silnika która jest dostępna na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-74785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pompka80 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Witam - ciąg dalsz tematu ... Chciałem zapytać czy ktoś po krótce może mi wyjaśnić sposób wymontowania chłodniczki oleju przy obudowie filtra oleju bo sam nie wiem czy powinienem wszystkie płyny pospuszczać i tak naprawde ja się do tego zabrać (poza wykręceniem akumulatora) jeżeli nie macie opcji to jakoś sobie poradzę tak tylko pytam, chyba bardziej z lenistwa, ale zawsze warto spróbować. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-74043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Najprościej jest: spuścić płyn i olej. Odpiąć i zdjąć przewody gumowe z chłodniczki. Odkręcić centralną śrubę od filtra oleju (chyba 24mm). Wyjąć cały filtr i wszystko będziesz miał na wierzchu. Gdybyś potrzebował części to moge pomóc w załatwieniu.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-73662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Chcesz ją wymienić czy sprawdzić na szczelność? Bo jak sprawdzić to szkoda Twojego czasu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-73659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pompka80 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam !! chcę sprawdzić szczelność chłodniczki bo przecież o to chodzi... nie rozumiem dlaczego piszesz że szkoda czasu ??, chwile pojeżdże jeszcze i wykręce wszystko i spuszcze płyny niedługo będe musiał wymienić olej i filtry to będzie okazja...będe się odyzwał na bieżąco, Myśle, że na weekendzie coś sie wyjaśni to na początku przyszłego tygodnia się odezwe ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-73308 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Pompa80 ktoś już zwracał na to uwagę że przy sprawdzaniu szczelności pod ciśnieniem wychodzi że chłodnica jest szczelna i tak tez było w moim przypadku, pomogło dopiero wyłączenie jej z obiegu wodnego. Podejrzewam że nie będziesz w stanie odwzorować warunków roboczych czyli np. 90 stopni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29942-brak-mocy-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-astra-g-17-dti/page/3/#findComment-73289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.