Gość 222ziom Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam wszystkich . Właśnie zakupiłem Opel Astra III 1.9 CDTI 2005 r 130 tys i po uzgodnieniu z poprzednim włascicielem jest brak katalizatora. Objawy są takie iż auto strasznie dymi ... nie zawsze, sa momenty w czasie jazdy iz ,nie dymi a sa objawy ze dymi i podczas postoju to samo w dodatku straszny zapach spalinami ... czy jest to możliwe przez ten katalizator??Moje wątpliwości są spowodowane tym że w poprzednim aucie bez katalizatora nie było az takich sporych objaw dodaje ze poprzednie auto bylo w benzynie.... uprzedzam iz nie ma ubytku oleju w silniku ... Prosze o rade.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 sprawdź czy nie masz oleju w zbiorniczku wody   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-82135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Dymi na szaro czy to raczej czarny? Bo może poprzedni właściciel wywalił DPFa jeśli był..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 222ziom Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 dym jest szary ... ale straszny zapach a i z tego co stwierdziłem to moim zdaniem jest na bagnecie za duzo oleju ... do tego dzisiaj sie zapaliła kontrolka PROSZE o POMOC   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opel Astra III 1.9 CDTI 2005 rWpisz sobie do profilu. dym jest szary ... ale straszny zapach a i z tego co stwierdziłem to moim zdaniem jest na bagnecie za duzo oleju ... do tego dzisiaj sie zapaliła kontrolka Luknij pod samochód czy aby na pewno nie ma DPF-u.Za dużo oleju oznacza ze silnik przechodził w tryb wypalania tego filtra i nadmiar ON spływa po cylindrach do miski i stad ten większy stan oleju. Wymień olej jak najszybciej.Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81928 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 222ziom Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Myślę że wymienię wszystkie filtry oraz olej a do tego wprawie ten katalizator ... i myślisz że powinno być wporządku ?? Największa moja objawa jest iż to cos z turbiną chociaż auto ma moc... [ Dodano: Sob Kwi 24, 2010 20:34 ] zbyszek670, A czy ty jestes w stanie w numeru VIN zobaczyc czy jest DPF ?? W0L = General Motors 0 = Pojazd Nie Specjalny A = Astra Platform H = 2004 Platform Generation L35 = Estate 6 = 2006 5 = Antwerp 064186 = NUMER SERYJNY typ silnika-Z19DTH nr.ser.silnika-17056886 kierow.z lewej nr.pierwszej rejestracji:ER-B 9857 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 6Y4 = ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ A53 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE/PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AE4 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE AF8 = STEROWANIE ZAMKA BOCZNYCH DRZWI,OCHRONA PRZECIWWŁAMANIOWA AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY9 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP. BA9 = POJEMNIK ZIMNA BLN = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,CHROM LABIRYNT BLP = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,CHROMOWANA MAZUT BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA COB = WYPRODUKOWANO W ANTWERPII 2 CT3 = DLA NIEMIEC D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA FE4 = SPECJALNY UKŁAD JEZDNY I KIEROWNICZY FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ JL9 = ABS K34 = STEROWANIE TEMPOMATU,US K60 = ALTERNATOR,100A KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LRD = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTH MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 P38 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,71/2JX18 PAO = WYKOŃCZENIE,SKÓRA MONDIAL QNA = OPONY,225/40 R 18-92W T6K = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,WINYLOWA T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TM7 = AKUMULATOR,60AH U07 = KLAKSON,FANFARA U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY UA6 = SYSTEM AUTOALARMU UD7 = CZUJNIK POMOCY W PARKOWANIU V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA VK8 = UCHWYT,OKULARY W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA W7K = SILNIK,KAISERSLAUTERN W7P = TABLICZKA FIRMOWA,SPORT WTR = TYMCZASOWA NAPRAWA OPONY XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE Y67 = ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA ZQ8 = UŻYWANE Z PODWOZIEM SPORTOWYM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 po uzgodnieniu z poprzednim włascicielem jest brak katalizatora.to pewnie i dpfu nie masz tez...Objawy są takie iż auto strasznie dymi ...do sprawdzenia pompa, wtryski (pompa paliwowa)nie zawsze, sa momenty w czasie jazdy iz ,nie dymi a sa objawy ze dymi i podczas postoju to samo w dodatku straszny zapach spalinamido sprawdzenia egr jest jeszcze jedna mozliwosc, poprzedni wlasciciel wywali kat, zostawil dpf(a moze i nawet go wycial ale nie wylogowal z systemu) i teraz komp probuje co jakis czas wypalac dpf - przyuwaz jakie spalanie jest na obrotal wolnych gdy tak dymi... z tego co stwierdziłem to moim zdaniem jest na bagnecie za duzo olejuto moze swiadczyc ze komp chce wypalic dpf'a... a ptzynajmniej komp tak uwaza...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 222ziom Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Na wolnych obrotach własnie jest na komputerze 3 do 3.5 litra spalania czasem!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 no to moze tak ze jest zrobiona emulacja dpfu... ciezko powiedziec co i jak bedzie robione musisz albo sie spytac poprzedniego wlasciciela albo samemu dojsc...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81874 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opel Astra III 1.9 CDTI 2005 rWpisz sobie do profilu, będzie łatwiej pomoc.CT3 = DLA NIEMIECPowinien być DPF.U mnie jest.jest jeszcze jedna mozliwosc, poprzedni wlasciciel wywali kat, zostawil dpfA co jeśli kat i dpf są razem w jednej puszcze.Cena tego elementu na to wskazuje.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29949-opel-astra-19-cdti-dlaczego-tak-dymi/#findComment-81848 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.