Skocz do zawartości
malypebik

Elektryczne szyby Opel Senator B

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Mam problem z elektrycznymi szybami który postaram się jak najlepiej przedstawić

Auto Opel Senator B 3.0 (pełna opcja digital bez skóry)

 

Posiadam cztery elektrycznie sterowane szyby do tej pory nie było z nimi kłopotu ale kilka dni temu otworzyłem drzwi i nie świeciło się oświetlenie przedniej pary drzwi i lewych tylnych - pomyślałem że to żarówki i jak zwykle uruchomiłem silnik, próbując otworzyć okna zostałem nie mile zaskoczony nie mogłem ich opuścić wraz z naciskaniem klawisza dało się słyszeć cichy pisk i zapałało się światełko na drzwiach (dwoje przednich i lewe tylne), po kilku sekundach trzymania wciśniętego włącznika pisk milkł i światełko gasło (kolejne włączenie bez znaczenia góra/dół tak samo), na otwartych drzwiach przy przy włączonym silniku/zapłonie nie było słychać pisku i brak światełka w drzwiach i brak reakcji na szybach, tylne prawe okno otwiera się i zamyka tylko po kilka centymetrów w dół i górę (programowanie nie pomaga)

 

zastanawiam się co mogło nawalić

 

Dziękuję za pomoc

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

U mnie jest dokladnie to samo, tez przestaly nagle dzialac szyby.

Znalazles moze rozwiazanie tego??

 

Pozdrawiam ! ! !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjac tapicerke i sprawdzic czy napiecie jest

sprawdzic kable miedzy drzwiami i slupkiem (czesto pekaja i robia zwarcie)

od tego sie zaczyna panowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie tez przerabialem ten problem w moim senatorze i powolnymi krokami do tego doszedlem wiec: nie ma wogole potrzeby rozbierania drzwi trzeba tylko zdjac wewnetrzna listwe progowa od strony kierowcy nastepnie podnuzek dla lewej stopy i podniesc dywaniki w ten sposub ujzymy trzy wiazki przewodow jeden na progu i dwie na podlodze przy progu wypinamy ta blizej drzi i rozwijamy oplot znajdziemy tam grube czerwone kable ktore trzeba od nowa polaczyc w miejcu w ktorym sa laczone bo tak skorodowaly od wilgoci ze wogole nie ma juz miedzi po 3 centymetry w kazda strone tak wiec korujemy az dotrzemy do miedzi dokladamy brakujacy kawalek przewodu pozadnie izolujemy i wszystko wraca do normy nawet dla malo doswiadczonej osoby jest to nie wiecej jak 40 minut roboty a szukanie przyczyny zajelo mi chyba ze dwa dni powodzenia przy naprawie

pozdrawiam wszystkich posiadaczy senatora

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję troszeczkę temat... tydzień walczyłem z szybami jak mi przestały działać, po jednej padały. Rozbebeszyłem pół samochodu, miernikiem mierzyłem napięcia (różne się pokazywały) aż w końcu odizolowałem przewody o których mówił grzes80808 i faktycznie skorodowały metalowe łączniki. Tak więc najpierw tutaj szukać przyczyny jak coś ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.