Gość GmsMetallica Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 http://www.mikoda.pl/sklep/c1011,ASTRA-F-hatchback--53---54---58---59-- wyczytałem w temacie o tarczach ze jakiś użytkownik kupował w w/w sklepie. pytanko do was bo pierwszy raz będę zakupywać i nie wiem jaki model wybrać zmierzyłem swoje i wyszły mi wyniki: grubość tarczy 12mm czyli w katalogu 12,7 mm czy mogę wziąć i wejdzie 20mm - wentylowaną średnica tarczy 230mm czyli w katalogu 236 mm wiem ze 256 mm nie wejdzie(bez modyfikacji) - więc brak pytań   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Nie, wentylowana w miejsce pełnej nie wejdzie podobnie i w przypadku chęci montażu 256 zamiast 236 w obu przypadkach do wymiany byłyby inne elementy. Czyli chcąc wymienić tarcze i kosztowo mieszcząc się w tym min. - wybierasz takie jakie były - czyli posiadając pełne kupujesz pełne, posiadając wentyle x kupujesz wentyle x, itd. itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-78157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 DAROMV6, thx [ Dodano: Sob Maj 08, 2010 17:48 ] więc biorę pełne tarcze bo bawić mi się nie chce tylko teraz pytanie którą wersje wziąć Wersja tarczy: 42.48 zł podstawowa(tarcze gladkie) 61.98 złmalowana 79.08 złmalow.+nacinana 72.28 złmalow.+wiercona 79.08 zł GT malow.+nacin.+wierc. l czy jak będzie wiercona lub/i nacinana to czy nie odbije się to na trwałości Blo powiada że ma wersje nawiercaną i nacinaną i są ok, czy ktoś miał jakieś problemy [ Dodano: Sob Maj 08, 2010 17:49 ] a jeszcze jedno, jakie kloce dobrać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-78125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowal Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 nie jestem w tym specem, ale: ja mam u siebie 256, miałem gładkie, ale wziąłem wentylowane i nawiercane - wszystko pasowało, klocki do tego TRW-Lukas (jedna firma z drugą się chyba połączyła i są pod marką TRW) i tak jak pisałem na SB wszystko w porządku, kumpel mi to polecił, sam u siebie do astry kombi 1,6 też wstawiał i też zadowolony jest, wiadomo, że pomimo pozornego wyglądu (chodzi mi o nawiercenia i frezy) nie są to żadne tarcze sportowe i tym samym ze 160 km jak będziesz cisnął do 0, to istnieje ryzyko przegrzania, wykrzywienia, ale póki co mnie nie zawodzą no i jeśli liczysz kasę, a nie zależy Ci zbytnio na wyglądzie, to brałbym gładkie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-78026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 blowal, sugerujesz ze nawiercanie itd bardziej wygląda niż się sprawuje nie są to żadne tarcze sportowe i tym samym ze 160 km jak będziesz cisnął do 0, to istnieje ryzyko przegrzania, wykrzywienia ja do 140, wiecej nie latam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-78019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Wez ATE, BOSCH.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-77996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowal Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 blowal, sugerujesz ze nawiercanie itd bardziej wygląda niż się sprawuje w tym przypadku raczej tak - weź pod uwagę, że jeśli chodzi o mikodę, to nawiercanie i frezowanie jest dokonywane na tarczy gładkiej, także materiał nie jest lepszy - co za tym idzie?: z jednej strony do osłabienie tarczy poprzez prace obróbkowe wykonane na niej, z drugiej strony na pewno nawiercona i frezowana tarcza będzie szybciej odprowadzała ciepło i szybciej będą się zużywały klocki, ale jakie ma znaczenie w tym przypadku szybsze odprowadzanie ciepła? nie sądzę, abyś używał swojej aśki w celach sportowych Wez ATE, BOSCH.ale to już jest inna półka cenowa, bo można i polecić te powyższe lub brembo i do tego klocki np. EBC, ale wyraźnie widać w jakim asortymencie wypatruje zdobyczy zainteresowany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-77989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ogólnie poszukuje takich tarczy aby nie spieprzyły się po pierwszych hamowaniach ale jakiś super sportowych nie potrzebuje gdyż moje zacięcie sportowe jest wtedy i tylko wtedy gdy jakiś palant mnie zdenerwuje ale to i tak szybko mija a wiec szukam tarczy najtrwalszych pod względem cena/jakość + jakieś klocki tez cena/jakość Jeszcze jedno pytanie tym razem odnośnie zacisków, ponieważ na jednym kole słabo odbija i słyszalne są niekiedy piski, co świadczy o niepoprawnym odbijaniu Co z tym fantem zrobić zdjąć zacisk i moczyć go w np.ropie (jak z egr) nie zaszkodzi taki zabieg zaciskom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-77943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 To pomyśl o jakiejś tarczy któregoś z polecanych producentów nie ma tu tragedii, bo tarcze są pełne i ceny nie tragiczne. Bosch może być droższy od trw, ate raczej na pewno, masz jeszcze girling-a, jurid-a, może lemforder-a, przedział na wymienione marki to powiedzmy 60-80 zeta za szt plus klocki co do zacisku - w dziale Napraw to sam jest opis regeneracji zacisku - zajrzyj tam, a z ropą sobie odpuść   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-77915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ok biorę mikody gładkie, a jakie kloce do tego dobrać ATE TRW Brembo które będą najlepszą opcją cena/jakość Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30412-wyb%C3%B3r-tarczy-prz%C3%B3d/#findComment-77865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.