Gość GmsMetallica Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 http://www.mikoda.pl/sklep/c1011,ASTRA-F-hatchback--53---54---58---59-- wyczytałem w temacie o tarczach ze jakiś użytkownik kupował w w/w sklepie. pytanko do was bo pierwszy raz będę zakupywać i nie wiem jaki model wybrać zmierzyłem swoje i wyszły mi wyniki: grubość tarczy 12mm czyli w katalogu 12,7 mm czy mogę wziąć i wejdzie 20mm - wentylowaną średnica tarczy 230mm czyli w katalogu 236 mm wiem ze 256 mm nie wejdzie(bez modyfikacji) - więc brak pytań   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Nie, wentylowana w miejsce pełnej nie wejdzie podobnie i w przypadku chęci montażu 256 zamiast 236 w obu przypadkach do wymiany byłyby inne elementy. Czyli chcąc wymienić tarcze i kosztowo mieszcząc się w tym min. - wybierasz takie jakie były - czyli posiadając pełne kupujesz pełne, posiadając wentyle x kupujesz wentyle x, itd. itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 DAROMV6, thx [ Dodano: Sob Maj 08, 2010 17:48 ] więc biorę pełne tarcze bo bawić mi się nie chce tylko teraz pytanie którą wersje wziąć Wersja tarczy: 42.48 zł podstawowa(tarcze gladkie) 61.98 złmalowana 79.08 złmalow.+nacinana 72.28 złmalow.+wiercona 79.08 zł GT malow.+nacin.+wierc. l czy jak będzie wiercona lub/i nacinana to czy nie odbije się to na trwałości Blo powiada że ma wersje nawiercaną i nacinaną i są ok, czy ktoś miał jakieś problemy [ Dodano: Sob Maj 08, 2010 17:49 ] a jeszcze jedno, jakie kloce dobrać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowal Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 nie jestem w tym specem, ale: ja mam u siebie 256, miałem gładkie, ale wziąłem wentylowane i nawiercane - wszystko pasowało, klocki do tego TRW-Lukas (jedna firma z drugą się chyba połączyła i są pod marką TRW) i tak jak pisałem na SB wszystko w porządku, kumpel mi to polecił, sam u siebie do astry kombi 1,6 też wstawiał i też zadowolony jest, wiadomo, że pomimo pozornego wyglądu (chodzi mi o nawiercenia i frezy) nie są to żadne tarcze sportowe i tym samym ze 160 km jak będziesz cisnął do 0, to istnieje ryzyko przegrzania, wykrzywienia, ale póki co mnie nie zawodzą no i jeśli liczysz kasę, a nie zależy Ci zbytnio na wyglądzie, to brałbym gładkie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 blowal, sugerujesz ze nawiercanie itd bardziej wygląda niż się sprawuje nie są to żadne tarcze sportowe i tym samym ze 160 km jak będziesz cisnął do 0, to istnieje ryzyko przegrzania, wykrzywienia ja do 140, wiecej nie latam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Wez ATE, BOSCH.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowal Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 blowal, sugerujesz ze nawiercanie itd bardziej wygląda niż się sprawuje w tym przypadku raczej tak - weź pod uwagę, że jeśli chodzi o mikodę, to nawiercanie i frezowanie jest dokonywane na tarczy gładkiej, także materiał nie jest lepszy - co za tym idzie?: z jednej strony do osłabienie tarczy poprzez prace obróbkowe wykonane na niej, z drugiej strony na pewno nawiercona i frezowana tarcza będzie szybciej odprowadzała ciepło i szybciej będą się zużywały klocki, ale jakie ma znaczenie w tym przypadku szybsze odprowadzanie ciepła? nie sądzę, abyś używał swojej aśki w celach sportowych Wez ATE, BOSCH.ale to już jest inna półka cenowa, bo można i polecić te powyższe lub brembo i do tego klocki np. EBC, ale wyraźnie widać w jakim asortymencie wypatruje zdobyczy zainteresowany   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ogólnie poszukuje takich tarczy aby nie spieprzyły się po pierwszych hamowaniach ale jakiś super sportowych nie potrzebuje gdyż moje zacięcie sportowe jest wtedy i tylko wtedy gdy jakiś palant mnie zdenerwuje ale to i tak szybko mija a wiec szukam tarczy najtrwalszych pod względem cena/jakość + jakieś klocki tez cena/jakość Jeszcze jedno pytanie tym razem odnośnie zacisków, ponieważ na jednym kole słabo odbija i słyszalne są niekiedy piski, co świadczy o niepoprawnym odbijaniu Co z tym fantem zrobić zdjąć zacisk i moczyć go w np.ropie (jak z egr) nie zaszkodzi taki zabieg zaciskom   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 To pomyśl o jakiejś tarczy któregoś z polecanych producentów nie ma tu tragedii, bo tarcze są pełne i ceny nie tragiczne. Bosch może być droższy od trw, ate raczej na pewno, masz jeszcze girling-a, jurid-a, może lemforder-a, przedział na wymienione marki to powiedzmy 60-80 zeta za szt plus klocki co do zacisku - w dziale Napraw to sam jest opis regeneracji zacisku - zajrzyj tam, a z ropą sobie odpuść   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ok biorę mikody gładkie, a jakie kloce do tego dobrać ATE TRW Brembo które będą najlepszą opcją cena/jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.