Skocz do zawartości

Paląca się kontrolka akumulatora corsa C


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Norek83

Witam.

Po odpaleniu silnika usłyszałem dziwne trzeszczenie pod maską. Po przejechaniu 500 set metrów zapaliła mi się kontrola akumulatora. Na obrotach powyżej 2 tys gaśnie. Auto satało 2 dni na parkingu. Po ogledzinach pod maską nie widze nic podejrzanego. Pasek wydaje się być na swoim miejscu. Kiedyś czytałem, że może to być wina alternatora i że można to naprawić samemu. Jestem laikiem w sprawach mechaniki więc nie wiem czy w moim przypadku to w ogóle możliwe. Jest to corsa C 1.3 dcti 2004 przebieg 10500

 

jakie sa koszty takiej naprwy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem, że może to być wina alternatora

moze

i że można to naprawić samemu

raczej nie ,tym bardziej ze

Jestem laikiem w sprawach mechaniki

 

o koszta to sie pytaj elektromechanika

moze byc cos drobnego

a moze caly altek do wymiany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Norek83

Witam

 

Rozmawialem z mechanikiem i powiedzial mi, że regeneracja to koszt ok 1000zl nowy to koszt ok 3 tys a uzywany ok 300zl plus wymiana 200, 300zl... Wydaje mi sie ze to strasznie duzo. Koszty mi podal niczego nie rozkrecajac i nie wyciagajac. Nie wiem czy mam ufac w tej opini. Co o tym myslicie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana 200, 300zl

Uuuu...wymiana altka w dieslu to musi być super skomplikowaną sprawą, że kosztuje aż takie kosmiczne pieniądze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Norek83

Chyba wlasnie taka skomplikowana nie jest, gdyz inni mają cene 80 do 100zl. Nie wiem na jakiej podstawie ocenil regeneracje skoro do niego nie zajrzal. Chyba że po dziwnym halasie ktory wydaje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach