Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Witam ponownie. Pisałam już o mojej viki - żle odpalała krótko mówiąc. Wymieniłam świece i filtr powietrza i wydawało się że jest ok. Niestety problemy wczoraj po południu wróciły Tzn. znowu zdarza się jej odpalić np. za 3-4 razem, trzyma wysokie obroty (1000-1200), jakoś nierówno chodzi i znowu na kilka sekund kilka razy zapaliła się kontrolka silnika. Z rzeczy "nieruszonych" przeze mnie od dnia zakupu przychodzą mi na myśl kable WN. Może jechać na komputer (chociaż nie uśmiecha mi się dawać 120 PLN za podłączenie wtyczki) Poradźcie co robić. [ Dodano: Czw Mar 23, 2006 08:17 ] I jeszcze jedno: klepią zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 coś z elektryką ewidentnie przepływkę sprawdzałaś? od kabli mogła by nierówno pracować wejdź do nas na forum i załóż temat, chłopaki na pewno mase rzeczy od których tak sie dzieję wypiszą www.forum.vectra-unlimited.pl Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Przede wszystkim zczytaj błędy. Nie wiem skąd wziełaś 120 zl za podłączenie do kompa bo nawet w ASO kosztuje to 70 zl. Może być problem z czujnikiem położenia walu korbowego. Jak ten czujnik nawala to sa problemy z odpaleniem auta. Ale jeszcze raz - najpierw zaczytaj błędy bo inaczej jest wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Tak jak PsiaCrew napisał i przede wszystkim odczytaj kody Na forum V-U znajdziesz jak to zrobić samemu P.S. PsiaCrew Ty tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364540 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Cytat P.S. PsiaCrew :!: Ty tutaj :) a co udziela się człowiek tu i tam ale częsciej tam a swoją drogą mirka, nie napisała czy uporała się z tą usterką Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 szczerze mówiąc urlopowałam się usterka pojawia się (mam na myśli check engine) tylko jak jest wilgoć tzn. pada deszcz lub śnieg albo jak umyję viki karcherem. Obiecuję zczytać błędy - 120 zł to cena w polecanym u mnie warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Cytat 120 zł to cena w polecanym u mnie warsztacie O kurka Ale drozyzna Podjedz do Tych to ci to zrobie gratis Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Chyba się zjawię. Szczerze mówiąc trafia mnie już coś z moją viki. Zaświecającego się checka już się nie czepiam (wiem, mam odczytać błędy, może po świętach), ale parę dni jeździała jak ta lala, odpalała modelowo - myślałam że to zasługa STP które zakupiłam i wlałam (bo problem był z odpalaniem na benzynie, na gazie nic się nie działo) Ale oczywiście byłoby zbyt pięknie Od dwóch dni temperatura dochodzi do 90 a nie było z tym problemu - trzymała 80. Chyba jest coś z termostatem bo check zapala się (opócz tego kiedy jest wilgotno jak dziś) kiedy tem. silnika dochodzi do drugiej niebieskiej kreski i gaśnie po przekroczeniu trzeciej. Nie zawsze ma ochotę odpalić - i na ciepłym i na zimnym silniku. Jest b. słaba. Dodatkowo dzwoni mi przed sekundą mąż, że zgasła na LPG. Ręce opadają Wiem, że jest wybita poduszka pod silnikiem; zawieszenie OK (na szczęście)- zrobiłam diagnostykę Czy podane przeze mnie objawy coś wam mówią? Boję się jechać do warsztatu - będą wymieniać po kolei aż trafią. Z wyczytanych info na forach wychodzi mi: czujnik temp. silnika, czujnik wału, filtr paliwa i kable WN; no i wiem : zczytać błędy A przy okazji : bezawaryjnychi spokojnych Świąt Wielkanocnych Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Mirka wszystko pokaze odczyt bledow Inaczej bedziesz szukac igly w stogu siana Co do temperatury to 90 st. to dobra temp. 80 st to chyba nieco za niska. Podjedz do miasta piwa i ci to zrobie bez problemu SERIO SERIO Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-364070 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Sczytałam kody - padł czujnik temperatury silnika Ile kosztuje? Da radę wymienić samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/306-dalej-problem-z-viki/#findComment-362430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.