Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Za części zapłaciłem 1000. Tak jak wyżej napisał paweldm wymianę teoretycznie! powinno się zrobić. Ja mialem przejechane 18.000km po wymianie, więc dla wszelkiego spokoju pasek został wymieniony. Jedna z rolek również. Jak powiedział mechanik zmienia się naciąg paska. Ale po 600km na pewno nie warto wymieniać Może ktoś się wypowie, bo ja nie mam zielonego pojęcia, co dolego Twojej maszynie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3060-wypalony-zaw%C3%B3r-astra-f-16-16v/page/2/#findComment-330356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 No to u mnie już się sytuacja rozwinęła Głowica poszła do przeszlifowania... Jeszcze się tylko zastanawiam czy od razu za jednym brudem nie wymienić panewek i pierścieni. Bo już cały silnik jest rozbebeszony. To już miałbym kapitalke Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3060-wypalony-zaw%C3%B3r-astra-f-16-16v/page/2/#findComment-330003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość proste1.6 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 witam panów , ja mam problem taki że gdy odpalam silnik zawory strasznie halasuja , niedawno kupilem ta astre , i oddalem odrazu mechanikowi zeby ja sprawdzil wymienil olej i kazal wlac "motodoktor'a" i puki co nie widze jakiejs istotnej poprawy prosze o pomoc.. zapomnialem dodac silnik 1.6 benzyna 75km 100 000 przebieg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3060-wypalony-zaw%C3%B3r-astra-f-16-16v/page/2/#findComment-83407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petit Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A z jakim zamiarem był wlany do silnika owy motodoktor? W sieci można się spotkać z bardzo nie przychylnymi opiniami na temat tego rodzaju specyfików... Za stuki z silnika najprawdopodobniej odpowiedzialne są popychacze, które mogą być już przytkane (od zbyt "częstych" wymian oleju), przez co nie kompensują luzów zaworowych. Przy przytkanych kanałach olejowych istnieje duże prawdopodobieństwo wytarcia krzywek na wałku rozrządu i uszkodzenie dźwigienek zaworowych. Jeżeli preparat był wlany z nadzieją przeczyszczenia kanałów...osobiście wątpię w jego skuteczność, częściej można się spotkać z postami na temat rozszczelniania silnika po takich zabiegach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3060-wypalony-zaw%C3%B3r-astra-f-16-16v/page/2/#findComment-83384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość proste1.6 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 no to raczej nie wina zbyt czestej wymiany oleju bo samochod mam od dwóch tygodni i wg ksiazki serwisowej ostatnia wymiana oleju byla 2 lata temu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3060-wypalony-zaw%C3%B3r-astra-f-16-16v/page/2/#findComment-83329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petit Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A w ciągu tych 2 lat ile zostało przejechanych km? Głownie to ma znaczenie. Podałem czynnik, który zwiększa prawdopodobieństwo występowania stuków.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3060-wypalony-zaw%C3%B3r-astra-f-16-16v/page/2/#findComment-83240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.