Gość Anonymous Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Tak więc mam zawór EGR Czy to ustrojstwo posiada jakąś elektronike bo wywoływałem błędy i tylko standardowa 12 mi sie wyświetla. Coś czuje że będzie sie trzeba wybrać na kanał i zdemontować katalizator. Dodam jeszcze że jestem po wymianie wydechu (środek i koniec),a dalej coś mi brzęczy może katalizator sie sypie. Co tak wogóle myślicie o mojej teorii że przy przytkanym kacie mogą wariować obroty?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-320384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 A moze sprawdz lambde   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-320382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 A czy dolegliwości lambdy nie powinny sie ujawnić w kodach usterek ? Jeśli nie to jak najlepiej ją sprawdzić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-320281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Szczerze mówiac nie wiem, wiem ze u mnie wszystko sie sypalo a usterek zadnych nie pokazywal. Wiec chyba nie zaszkodzi sprawdzic Najproscie na rozgrzanym silniku odlacz sonde i wepnij sie miernikiem + w kostke( masz 1 przewód) a mase z baterii. wlasciwe wskazanie to miedzy 0.2 a 0.8v   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-320263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam Ja miałem podobny problem, silnik pracował nie równo na wolnych obrotach i szarpał, a przyczyną był zasysanie powietrza za przepusnicą, więc może sprawdż uszczelki i itp rzeczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-320041 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Umnie jest cos takiego, ze jak odpalam naprzyklad samochod to potrafi czasami wskoczyc mi na wysokie obroty odrazu np tak 1500 - 2000... najpierw pomyslalem sobie ze moze to wina zaworu EGR wiec go odlaczylem i na nic to sie zdalo. Jednak po wnikliwym sledztwie heh okazalo sie ze to wina przepustnicy - ma ona jakies takie minimalne luzy tam na osi... i jak wskoczy mi silnik na wysokie obroty to wystarczy ja docisnac od gory tam i jest juz ok... teraz kwestia jej wymiany ile to moze kosztowac w oplu astrze f??? wyczytalem ze mozna tez sprobowac ja tam domknac calkiem za pomoca takiej srubki regulacyjnej i moze to by cos pomoglo bardziej by trzymalo i by moze takich luzow nie bylo, probowal ktos z was moze tego kiedys   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-319582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 No a jest ktoś w stanie wyjaśnić Mi dlaczego to dzieje sie podczas jazdy a jak sie całkowicie zatrzymam to wszystkie niedomagania znikają. Nie wystarczy tylko że wrzuce na luz w trakcie jazdy musze sie zatrzymać i wtedy wszystko ustaje [ Dodano: Pon Sie 20, 2007 13:47 ] No widze że nikt nie przeczytał mojego problemu od początku. No właśnie wszystko znika po całkowitym zatrzymaniu się . DZIWNE NIE   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-319572 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Mam ten sam problem z silnikiem 1.6 Krokowiec i przepustnica czyściutka, a komputer nie pokazuje błędów. Jedno co ciekawe po odłączeniu ABS u wszystko wraca do normy. Ale jak tu jeździć bez ABS u i wspomagania kierownicy. Znajomy mechanik męczył się z moją ASTERKĄ dwa dni i wyskoczył z tekstem "tak musi być". Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-316868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Sprawdziłem sobie lambde z tego co wyczytałem na forum perfekcyjny odczyt powinien wachać się między 0,40 V a 0,50 V. Mój odczyt wachał się między 0,02 V a 0,80 V przy czym zmiany napięcia były błyskawiczne w ciągu 1 s były dwie skrajności. Czy to normalne trzeba sobie średnią wyciągnąć ? Dodam tylko że pomiaru dokonałem na rozgżanym silniku na wolnych obrotach. Przy tym wszystkim wykryłem jeszcze zbyt wysoką rezystancje przewodów WN około 6 kΩ. Przewody i świece do wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-316790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Sprawdziłem sobie lambde z tego co wyczytałem na forum perfekcyjny odczyt powinien wachać się między 0,40 V a 0,50 V. Mój odczyt wachał się między 0,02 V a 0,80 V przy czym zmiany napięcia były błyskawiczne w ciągu 1 s były dwie skrajności. Czy to normalne trzeba sobie średnią wyciągnąć ? Dodam tylko że pomiaru dokonałem na rozgżanym silniku na wolnych obrotach. Przy tym wszystkim wykryłem jeszcze zbyt wysoką rezystancje przewodów WN około 6 kΩ. Przewody i świece do wymiany przeciez x14nz ma sonde 0-1V wiec odczyty masz jak najbardziej prawidlowe ! pod warunkiem ze nie sprawdzales na LPG z wlaczona emulacja Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/4/#findComment-316747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.