Skocz do zawartości

Problemy z wolnymi obrotami.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam problem z moją astra,wymieniłem silniczek krokowy na nowy i auto wskoczyło na bardzo wysokie obroty co może być przyczyną? i czy przy wymianie krokowego trzeba ustawiać zapłon? pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/7/#findComment-265416
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Witam Popieram poprzednika z tym ze jesli jest wmontowany ok to po odpaleniu wygas silnik i zdejmij kleme na kilka sekund zresetuje sie i powinno byc ok pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/7/#findComment-265307
Udostępnij na innych stronach

Gość Mark_pg

Witam

 

A u mnie po wymianie też tak chodził na bardzo wysokich obrotach, ale trwało to ze 2 minuty no może 3 a potem sam się wyregulował - myślę że to kwestia czasu, odpal i poczekaj.

 

Pzdr Marek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/7/#findComment-265277
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam dzięki za rady,btłem dzisiaj u elektryka i wymontowaliśmy silniczek w którym trzeba było wyciągnąć ten grzybek i obroty spadły bo silniczek sam sie nie wyregulował.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/7/#findComment-265222
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam wszystkich. ja mam taki problem; kupiłem jakiś czas temu auto, opel sintra 2.2 z instalacją gazową /niestety holenderską/. sprawowało się super ale do czasu gdy zgubiłem wsteczny bieg. mechanicy poradzili zakup innej skrzyni, co też uczyniłem. po jej wymianie po przejechaniu ok 10-15 km silnik zaczął się dusić. potem w drodze powrotnej próbując odpalić silnik nie chciał momentami zaskoczyć, jak już zaskoczył to nie równo pracował lub gasł, no i włączyła się kontrolka od silnika na desce. cały czas obroty skakały, a silnik pracował nie równo, dusił się a nawet strzelał. udałem się do dwóch machaników z których jeden stwierdził że to wina czujnika położenia wału, zakupiłem nowy oryginalny /wydatek ok. 300 zł/. po wymianie, przed ponownym złożeniem do kupy, pracował jako tako, trzymał obroty i można było przegazować. po złożeniu znowu lipa, silnik nadal prychał, obroty były nie równe. niestety żaden z mechaników nie potrafił znaleźć usterki.. stąd moje pytanie, może ktoś miał podobny problem albo ma jakiś pomysł co to może być? pozdrawiam :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3069-problemy-z-wolnymi-obrotami/page/7/#findComment-263623
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności