Skocz do zawartości

Wspomaganie przestało działać EPS


Rekomendowane odpowiedzi

Gość lucashala

Witam serdecznie wszystkich ;) pierwszy błąd miałem podczas gwałtownego hamowania, zapaliła się kontrolka od poduszki i tak już zostało. Ostatnio jechałem do sklepu, po powrocie odpaliłem samochód i zapaliło się ESP - ciężko kręci się kierownicą. Spróbowałem wymienić bezpiecznik ESP ale błąd nadal pozostał. Nie wiem jak odczytać błędy, jestem zielony. Szukałem w internecie o zwarciu zworką pinów tylko których?

Dodam jeszcze że kontrolka ABS gaśnie w porównaniu do poduszki i EPS.

Z góry dziękuje za pomoc :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1,0 nie zczytasz błedów zwierając pin-y... a jak zczytac bardzo prosto wystarczy jechać do mechanika który dysponuje komputerem albo do kogos kto ma op-coma....

Co do eps jesli po wymianie bezpiecznika dalej nie działą to mógł paśc sam silnik albo sterownik, bez kompa ani rusz...

Co do poduszek.. masz też boczne? wtedy może szwankowac wtyczka pod fotelem ( co jest standardem) jeśli nie to też na komputerze podpowie co jest nie tak....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MITZEKATZE

Witam serdecznie wszystkich http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif pierwszy błąd miałem podczas gwałtownego hamowania, zapaliła się kontrolka od poduszki i tak już zostało. Ostatnio jechałem do sklepu, po powrocie odpaliłem samochód i zapaliło się ESP - ciężko kręci się kierownicą. Spróbowałem wymienić bezpiecznik ESP ale błąd nadal pozostał. Nie wiem jak odczytać błędy, jestem zielony. Szukałem w internecie o zwarciu zworką pinów tylko których?

Dodam jeszcze że kontrolka ABS gaśnie w porównaniu do poduszki i EPS.

Z góry dziękuje za pomoc :cry: