Skocz do zawartości

Jaka instalacja? Laiczka :D


Gość ewkanr2

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ewkanr2

Witam

Chcę założyć instalację gazową do mojego Opelka Corsy B i mam problem z wyborem. Przede wszystkim niedawno się przeprowadziłam więc nie znam w ogóle dobrych mechaników, kórzy zakładają LPG. Po poszukiwaniach na necie wyszły mi 2 pobliskie zakłady, jeden Żarki Letnisko, inny Zawiercie i tak Żarki Letnisko cena ok 1800 zł za jakąś polską instalację, Zawiercie BRC 1600 zł i 3 polecony przez kumpla w ogóle nieznany mi, ani w necie instaluje Lovato za 1350 zł.

Co polecacie?

Może ewentualnie znacie dobrego gazownika w okolicach Myszkowa Zawiercia czy Sędziszowa (kieleckie).

Help bo jak napisałam jestem kompletnym laikiem, a nie chcę później mieć kupe napraw/ regulacji.

ewkanr2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mr_luke

Podaj nam podstawowe parametry samochodu (pojemność silnika, rocznik samochodu) to napewno coś się poradzi :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ewkanr2

Opel Corsa 1,2 B City, sonda lambda 1 punktowy wtrysk, wiec 2 generacja niestety tylko.

Jak myslicie ile wzrosnie spalanie biorac pod uwage ze teraz pali kolo7- 7,5 l/ 100???

 

[ Dodano: Pią Maj 21, 2010 23:59 ]

jw

 

[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 00:05 ]

rocznik 1996

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie na gazie wzrośnie 20-30% ale za to cena za litr gazu jest ponad połowę tańsza, więc oszczędności jak najbardziej będą,

Ps. wg mnie trochę sporo ci pali, ten silnik nie należy do zuchwałych ale jest za to mistrzem w oszczędzaniu, jeździłem taką maszyną i po mieście mieściłem się w 6l w trasie niecałe 5l, hmmm chyba że dużo w korkach stoisz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ewkanr2