Skocz do zawartości

Astra F gaśnie na gazie przy zmianie z 4 na 5 bieg.


Gość szczepanstjepan

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szczepanstjepan

Mam taki problem jak w temacie, wszystko sie normuję kiedy zdejmę przewód z tego "komina" w atrapie i puszczę go na bok to jest dobrze, nie gaśnie anie nic innego sie nie dzieje.

Tam w atrapie są takie zasłonki i myślę tak że one powodują jakieś zawirowanie i tworzy sie dodatkowe podciśnienie.

Jest to przy zmianie z 4 na 5 przy prędkości około 70-80km/h i dzieje się to nie zawsze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiant804

kiedy zdejmę przewód z tego "komina" w atrapie i puszczę go na bok to jest dobrze, nie gaśnie anie nic innego sie nie dzieje

dzieje się tak tylko na gazie?

 

Jeśli tak to podobnie jak u mnie,rozwiązałem problem zdejmując ten łącznik gumowy i zakładając na króciec obudowy filtra rurę elastyczną i skierowałem ją w miejsce gdzie jest jak najmniej zawirowań powietrza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko sie normuję kiedy zdejmę przewód z tego "komina" w atrapie i puszczę go na bok to jest dobrze

no i tak to pozostaw -bez obaw

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość radzioem

A ja mam takie pytanie, czy może się coś uszkodzić przez taką jazdę gdy silnik gaśnie przy zmianie z 4 na 5 bieg?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PeterSTG

Przy LPG łącznik gumowy musi być zdjęty

załóż rurkę spiro i wyprowadź koło chłodnicy tam można ją przymocować do obudowy wentylatora

ja tak mam bardzo dobrze się sprawuje zaciąga ciepłe powietrze lepiej idzie i nie gaśnie.

 

Astra F 1.4 V8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość szczepanstjepan

Ostatnio troszke mi na Pb przyszarpuje i czasem faluje na wolnych, na lpg jak się przełącza to przygaśnie do 500rpm a obroty ma około 650 później. Co radzicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiant804

Może gdzieś lewe powietrze dostaje!

Warto też sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia.

Zakładam,że przewody WN są ok!?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczepanstjepan

Przewody i świece oryginalne GM niedawno wymieniane.

A egr może mi też tak robić??

Auto ma 16 lat, kat od nowości 189kkm, spaliny śmiesznie śmierdzą, lepiej wywalić czy kupić nowy? Egr nie ruszany też od nowośći ale błędów nie ma. I muli mi go, myślę właśnie że przez

te 2 elementy.

 

[ Dodano: Sob Lip 24, 2010 17:43 ]

Czekam na odp. Jeszcze brzęczy coś w katalizatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności