Gość boogoo Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Tak,może miec przesunięcie w fazie i dawac takie objawy jak u ciebie.A co najgorsze to może fiksowac inny,a już będą podobne objawy.I wtedy jest trudniej.A może u ciebie wystarczy go tylko ustawic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-73384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cappadondal Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Byłem dziś w ASO. Zamontowali mi na podmiane nowy zawór sterujący turbo. Przejechałem sie autem i.... bez zmian Auto nadal słabo przyspiesza na niższych obrotach i delikatnym dodawaniu gazu ... nastepnie "odtyka" się - tak jak to opisywałem w poprzednich postach. Stwierdzili więc że trzeba szukać dalej - ale nie wiedzą czego i gdzie. Padł tym razem pomysł że jesli mam turbine ze zmienną geometrią to może cos z tym jest nie tak jak powinno. Zaproponowali - że kolejnym razem rozbiorą osłonę silnika i przejrzą wszelkie cięgienka itd w turbinie - czy działają tak jak należy. Muszą do tego zostawić samochód w serwisie na dobę by silnik był zimny - zeby moc tam włozyć rekę Może komuś przychodzi jakiś pomysł - zeby podpowiedzieć coś Panom z serwisu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-73021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A który podmieniali?Elektrozawór czy puszkę podciśnieniową?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-72993 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cappadondal Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 A który podmieniali?Elektrozawór czy puszkę podciśnieniową? Wracajac do watku - podmieniali wydaje mi sie że puszkę podcisnieniową. Opiszę gdzie to sie znajduje i jak wyglada: Parzac na auto z przodu - jest z lewej strony w okolicach koła pasażera. Oczywiscie trzeba tam sie dostać od dołu samochodu - z góry nie ma dostepu. jest to taka niewielka prostokątna plastikowa kostka do której dolączone są przewody z cisnieniem od turbo. Czy wiec dobrze strzeliłem że to puszka podcisnieniowa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-72891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 A jest do tego jakaś wtyczka prądowa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-72866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cappadondal Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 A jest do tego jakaś wtyczka prądowa? tak, bylo to podpinane podłuzną prostokątną wtyczką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-72843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam bardzo ! każdego kto zechce mi pomóc .Mój problem polega na tym że po wymianie kolektora dolotowego (klap wirowych) zapala się kontrolka z kluczem no i spada moc o około 60 % lipa he, jest błąd nastawnika klap wirowych Moje pytanie to :czy w nowym kolektorze dolotowym jest też ten sterownik czy trzeba go zakupić oddzielnie .tego nowego kolektora nawet nie widziałem a jest już zamontowany i nie mam pewności że nie zostaję naciągany bo może w wyniku montowania ktoś źle go zamontował Załóż nowy temata nie zaśmiecaj tego !! Wracając do tematu ja co prawda mam inny silnik lecz objawy w 100% te same i winna jest pompa Vacuum. Sprawdź podciśnienie. Moja teoria: Zbyt małe ciśnienie aby otworzyć/zamknąć zawór turbo brak doładowania i autko jezdzi jak Disel bez turbo czyli wooolllllnnnnoooo. U mnie wałek napędza pompę i gdy ma wieksze obciązenie łatwiej mu "odpompować" i wytworzyć siłe do zadziałania niż na wolnych obrotach lub luzem. U mnie do tego jeszcze jest problem gdyż po przekroczeniu okolo 140km/h Check zapali sie na stałe czyć szarpnięcie i koniec az do ponownego wyłączenia silnika ale za to obwiniam EGR...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-72092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danek1410 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 A jest do tego jakaś wtyczka prądowa? tak, bylo to podpinane podłuzną prostokątną wtyczką. w miejscu, które opisujesz znajduje się zawór podciśnienia sterujący turbiną, mam ten sam problem i takie same auto.... krok po kroku podmieniam i eliminuje poszczególne części: przepływka-bez zmian, egr-bez zmian, czujnik doładowania w kolektorze-bez zmian, węże podciśnieniowe wszystkie wymienione(niewielki koszt)-bez zmian. Pozostaje tylko zawór podciśnienia i zastanawiam się nad "gruszką" sterującą kierownicami.... Owocnych poszukiwań i podziel się informacją jak znajdziesz lekarstwo pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-72072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Poprostu jest to sprawa delikatna.Tutaj ewidentnie fiksuje szeroko rozbudowany układ podciśnieniowy (hamulec masz oczywiście miękki,więc można przyjąc,że pompka ssie dobrze).Skoro start silnika,zadymienie i ilośc spalanego paliwa nie odstępują wiele od norm,więc należy szukac przyczyny w synchronizacji układu.A tutaj coś wyraźnie spóźnia się w cyklu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-72008 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość plastik78 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 mój kolega przy astrze z Z19DTH miał podobnie i był to zawór egr elektrycznie był o.k. po wyciągnięciu okazało się że był częściowo otwarty a w tym silniku zawór nie ma czujnika położenia no chyba że już sprawdzaliście Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30885-egr-czy-klapy-wirowe-a-mo%C5%BCe-turbina/page/2/#findComment-71853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.