Gość Lukasz23 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Cześć Wszystkim mam problem z Astra F 1.4 16V X14XE wiatrak na chłodnicy mi cały czas chłodzi gdy tylko przekręce kluczykiem na zapłon odpiełem czujnik na chłodnicy dla sprawdzenia a dalej jest to samo Czy jest możliwość że sklejił się przekaźnik lub coś innego nawaliło (termostat mam Nowy) Jak tak to gdzie on jest? (przy tablicy bezpiecznikowej w aucie? Czy pod maska? ) przełożyłem też kable zasilania wiatraka bo są 2 i dalej bez zmian ? Czy Ktoś mi doradzi? Za Pomoc z Góry Dziękuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukas715 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam, podejrzewam, że jest to przekaźnik http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Można by go spróbować wyjąć i czekać na reakcje. Sorki ale prawa autorskie.Nie wolno kopiować z książek- andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bajan733 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 U mnie jak odepnę jeden wentylator to drugi cały czas chodzi.Więc może masz przerwany obwód na tym drugim?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umcyk Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 sprawdz czujnik temperatury silnika, u mnie jak sie oberwaly kable od niego to wentylator wlaczal sie zaraz po wlaczeniu zaplonu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz23 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 a gdzie jest przekaznik wentylatora za skrzynka bezpiecznikow ? bo w skrzynec pod maska kolo wycieraczek brakuje mi jakiegos przekaznika do czego on tam służy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek2211 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Przekaźnik jest na lewym zakolu. U mnie było to samo. Wentylatory kręciły się na maxa po włączeniu zapłonu. Po wyłączeniu kręciły się jeszcze jakieś 3-4 minuty wolniej i stawały. Powodem był zalany przekaźnik (serwis 600 zł) taki sam kupiłem na allegro nówka GM za 480 i po probleme. Mój niestety miał pękniętą obudowę i dlatego zaciągnął wodę. Zacznij od diagnostyki Techem bo koledzy podpowiadają ci że być może czujnik temperatury i się z tym zgadzam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.