Gość Astra Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 witam posiadam astre taka jak w profilu moim problemem jest ściganie auta w prawo użyłem wcześniej szukajki zbieżność mam ok(tak stwierdził servis) opony i felgi wyważone(sprawdzane także na oplu u kolegi i jego auto na moich kolach jechało prosto) wiec tak, opel jest sprowadzony z Niemczech wiem ze przyjechał jako puknięty z przodu i był naprawiany w Polsce. patrząc na stan pojazdu i oceniając go (razem z mechanikiem) auto nie było mocno bite ponieważ zaczynając od chłodnicy i idąc w głąb wszytko jest oryginalne i nie wygląda na robione. bylem ustawiać zbieżność i powiedzieli ze jest ok ale nie pasowały kąty etc. ale w moim oplu chyba nie da się tego regulować? patrząc wzrokowo widzę ze kolo prawe jest troszkę przesunięte bardziej w tył niż kolo lewe(mowa o przedniej osi) sworznie było wymieniane stuków nie ma wiem ze muszę wymienić tuleje wahaczy bo widzę ze te gumy już się z lekka "rozrywają" od czego i jak mam zacząć poszukiwania przyczyny ścigania w prawo? podczas hamowania tego nie ma ale jest jak przyspieszam i jadę z jedna prędkością moje gumy miały z obu stron powierzchni przylegania do podłoża taki możne 0.5mm rowek z samego brzegu na prawej przedniej zaczyna go brakować czyli tnie gumę na długości 2cm od strony zewnętrznej zmieniłem tytuł/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Besiek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Pomiar geometrii nadwozia lub co najmniej wizyta w porządnym warsztacie blacharsko-lakierniczym, a najlepiej autoryzowanym. Skoro mówisz że jedno koło jest cofnięte, to może (ale nie musi) świadczyć o tym że jednak był konkretny dzwon. Samochód nie musiał być uderzony przodem, równie dobrze mógł być owinięty dookoła drzewa bokiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-70271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 wygrzebałem umowę zakupu tego autka i inne papiery także mam fakturkę co bylo wymienione w polce jak go przywieźli: -obie lampy -zderzak -grill - rura gumowa z i do chłodnicy tak pisze na faktorce, skontaktuje sie jeszcze ze znajomym ktory to auto mi załatwił może on będzie dokładnie wiedział/pamiętał w jakim stanie ono bylo. dodam ze jak ten samochód pierwsze miał ojciec to jeździł prosto dopiero od jakiegoś czasu tak sie dzieje a ani ja ani tata nigdzie nie pukliśmy nim u mnie w mojej wiosce mechanicy sa zaopatrzeni w sprzęt sprzed chyba 20 lat będę sie musiał pofatygować do salonu fiata bo tam maja serwis i pewnie lepsze przyrządy jeszcze mam pytanie. w tym oplu nie da sie regulować kątów pochylenia kola/wyprzedzenia itp? czyli będę musiał coś kupić żeby to naprawić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-70162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Besiek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Skoro tak się dzieje od niedawna to zmienia postać rzeczy (myślałem że świeżo zakupiony astrolot). Musisz podjechać do warsztatu który ma sprzęt do ustawienia geometrii a co najmniej na stację diagnostyczną. Na stacji diagnostycznej za nie duże pieniądze obejrzy Ci go fachowiec, znajdzie-nie znajdzie warto sprawdzić cały układ zawieszenia i kierowniczy. Zwróć uwagę na opony czy są równomiernie zużyte. Jeśli masz ograniczony wybór warsztatów zacznij od stacji diagnostycznej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-70136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 hmm czyli będzie wycieczka do diagnosty pierwsze wymienię sam sobie tulejki wahaczy bo widze ze sa w b złym stanie gumy sa poodrywane i takie z lekka"twarde" łamiące sie i po prostu do kosza czy te tulejki mogą byc tez powodem ze mnie ściąga? mam do dyspozycji prasy i mini niby warsztacik to dam rady   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-69400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sisco Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ja też tak kombinowałem swego czasu co z moją astrą jest bo mnie w lewo ściągało - po zakupie zimówek nowych w jednej chwili się naprawiło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-69083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość UniqueTM Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Mam dokladnie ta sama sytuacje. Sciaga w prawo, stuki z prawej strony i auto jak stoi to jest pochylone na prawo (ale bardziej z tylu). Sworznie nowe, tuleje wahaczy nowe, amortyzatory maja 1,5 roku, lozyska w kolach nowe, hamulce nowe hmmm. Auto zjechalo pare lat temu z Niemiec lekko uderzone z prawej strony. Wymieniono zderzak, przednia lampe, prawy blotnik. Na ramie nie ma sladow klepania. 2 lata temu Asterka zaliczyla prawa strona porzadna dziure. Ucierpialy oba prawe kola i amorek z przodu, ktory zostal razem z pozostalymi wymieniony. Objawy tluczenia pojawily sie po wymianie sprzegla i tulei wahaczy ( podwieszony silnik, zdemontowane sanki i wahacze). Prawe przednie kolo jest odchylone dolem do zewnatrz i cofniete do tylu wzgledem lewego. Z tego co wiem to w Astrze jest niewiele mozliwosci do regulacji geometrii (zbieznosci). Mam nadzieje ze to nie jest efekt "dzwona" z przeszlosci. Tylko jak to sprawdzic...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-67430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ffurbo Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Panowie, może po prostu któraś sprężyna zawieszenia pękła. Czasem poleci tak, że zupełnie tego nie widać na pierwszy rzut oka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-67382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 któraś sprężyna zawieszenia pękła.Tak to prawda. Właśnie teraz cura ma taki przypadek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-67380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 ja bylem u mechaniora i muszę poczekać kilka dni bo warsztat pelny na razie i tak wymienię koncowki drążków/tuleje wahaczy/ tak zalecił mechanik jak je zobaczył może wtedy kolo jako tako wróci na swoje miejsce co do urwanej sprężyny w ostatnie wakacje jechał z śląska do białego stoku w okolicach warszawy coś bynklo w aucie ale myślę ze jeśli jedzie to się nie przejmuje dopiero po powrocie i pojechaniu we wrześniu na przegląd gość powiedział ze brakuje mi kawałka sprężyny z tylu(prawa strona) auto było przechylone ale nie miałem czasu tam spojrzeć bo auto ma jeździć a nie stać na warsztacie u mnie po złamaniu się, sprężyna osiadła na belce kawałek od przewodu hamulca na szczęście sprężyny można samemu wymienić bez potrzeby nabywania fachowych narzędzi ale jak mi się złamała sprężyna to nie czułem żeby auto jechało w bok Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31277-sci%C4%85ga-w-prawo/#findComment-67292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.