Skocz do zawartości

Podłączenie świateł do jazdy dziennej Astra G


Gość jacek2211

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jacek2211

Chciałbym zamontować sobie światła do jazdy dziennej. Kupiłem lampy z homologacją i wmontowanym przekaźnikiem. Z masą i podłączenieniem do świateł postojowych nie będzie chyba problemu ale trzeci kabelek trzeba podłączyć w miejscu gdzie pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Gdzie w komorze silnika najlepiej ten kabelek podłączyć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

"+" podłączasz do plusa na akumulatorze

"-" do minusa na na akumulatorze

kabel sterujący (ten trzeci) do przewodu (zasilającego) żarówki postojowej - tak by po jej spaleniu układ nadal działał.

 

Na przewodzie "+" instalacji DRL, jeśli nie masz, umieść bezpiecznik - 1A wystarczy

 

Tu masz wszystko ładnie opisane:

http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/data/drl_guide_multilanguage.pdf.zip

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"+" podłączasz do plusa na akumulatorze

"-" do minusa na na akumulatorze

kabel sterujący (ten trzeci) do przewodu (zasilającego) żarówki postojowej - tak by po jej spaleniu układ nadal działał.

 

Na przewodzie "+" instalacji DRL, jeśli nie masz umięść bezpiecznik - 1A wystarczy

 

Tu masz wszystko ładnie opisane:

http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/data/drl_guide_multilanguage.pdf.zip

W tej instrukcji podaja zeby podlaczyc sie do "starter". Czyli do rozrusznika? Moze lepiej do stacyjki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

"Starter" to jest ten sterownik tych świateł. U ciebie jest on pewnie w lampach - u mnie był osobny moduł.

Podepnij się tak jak pisałem - powinno działać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skad swiatla dzienne beda "wiedzialy" ze zostal wlaczony silnik i ze powinny sie wlaczyc skoro sa podlaczone do akumulatora?

Rozumiem ze jak wlacze postojowe to przekaznik wylaczy dzienne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

U mnie sprawę załatwia wspomniany "starter"

Zrób test - podłącz światła bezpośrednio pod aku - tylko dwa przewody. jak światła się zapalą i po chwili zgasną to masz w nich wbudowany automat (starter) jak nie to trzeba rzeźbić - "+" po stacyjce znajdziesz miernikiem w skrzynce bezpiecznikowej.

Można też dokupić:

http://autostyle.pl/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=35999&osCsid=612fe271e26532730ba5d5ae4760c629

i podpiąć się bezboleśnie pod aku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności