Gość jacek2211 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Chciałbym zamontować sobie światła do jazdy dziennej. Kupiłem lampy z homologacją i wmontowanym przekaźnikiem. Z masą i podłączenieniem do świateł postojowych nie będzie chyba problemu ale trzeci kabelek trzeba podłączyć w miejscu gdzie pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Gdzie w komorze silnika najlepiej ten kabelek podłączyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 "+" podłączasz do plusa na akumulatorze "-" do minusa na na akumulatorze kabel sterujący (ten trzeci) do przewodu (zasilającego) żarówki postojowej - tak by po jej spaleniu układ nadal działał. Na przewodzie "+" instalacji DRL, jeśli nie masz, umieść bezpiecznik - 1A wystarczy Tu masz wszystko ładnie opisane: http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/data/drl_guide_multilanguage.pdf.zip   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebcio Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 "+" podłączasz do plusa na akumulatorze "-" do minusa na na akumulatorze kabel sterujący (ten trzeci) do przewodu (zasilającego) żarówki postojowej - tak by po jej spaleniu układ nadal działał. Na przewodzie "+" instalacji DRL, jeśli nie masz umięść bezpiecznik - 1A wystarczy Tu masz wszystko ładnie opisane: http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/data/drl_guide_multilanguage.pdf.zip W tej instrukcji podaja zeby podlaczyc sie do "starter". Czyli do rozrusznika? Moze lepiej do stacyjki?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 "Starter" to jest ten sterownik tych świateł. U ciebie jest on pewnie w lampach - u mnie był osobny moduł. Podepnij się tak jak pisałem - powinno działać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebcio Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Skad swiatla dzienne beda "wiedzialy" ze zostal wlaczony silnik i ze powinny sie wlaczyc skoro sa podlaczone do akumulatora? Rozumiem ze jak wlacze postojowe to przekaznik wylaczy dzienne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 U mnie sprawę załatwia wspomniany "starter" Zrób test - podłącz światła bezpośrednio pod aku - tylko dwa przewody. jak światła się zapalą i po chwili zgasną to masz w nich wbudowany automat (starter) jak nie to trzeba rzeźbić - "+" po stacyjce znajdziesz miernikiem w skrzynce bezpiecznikowej. Można też dokupić: http://autostyle.pl/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=35999&osCsid=612fe271e26532730ba5d5ae4760c629 i podpiąć się bezboleśnie pod aku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.