Skocz do zawartości

Dziwne stuki w slupku przy zawiasach drzwi pasazera


Gość zaquk

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie - brzmi to tak jak urwany kawalek paska uderzal o cos :twisted: (oczywiscie zaden pasek nie jest urwany - podaje tylko z czym mi sie ten dzwiek kojarzy).

Brzmi to moze troche glupio ale nie potrafie dokladnie zlokalizowac stukow.

Jest to tylko przy 1500 do 2500 RPM bez wzgledu czy na postoju czy w czasie jazdy. Jakies 2 stuki na sekunde bez wzglegu na to na jakich obrotach jest auto.

Dzwiek dochodzi jakby z nadkola, slupka przy samych drzwiach od pasazera.

Czy ktos sie kiedys spotkal z czyms takim lub wie o co chodzi??

Wielu ludzi to ogladalo i mowilo ze to tak ma juz byc :wink:

Prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość borys1966

Prawdopodobnie pyka Ci zawór elektromagnetyczny pochłaniacza par paliwa, on jest obok filtra powietrza taki mały czarny . Miałem podobnie przez parę dni zalałem innego paliwa i wszystko ucichło. Ale powodem może być uszkodzony filtr par paliwa on jest pod nadkolem od strony pasażera. Dotknij ten zaworek palcem i wyczujesz czy to jest to. Tu masz rysunek poglądowy to bedzie pozycja nr. 10 http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/17771/-zawor-+sterowanie+parowania.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz dzieki za podpowiedz jutro rano sprawdze i sie moze okaze ;-) bede musial kupic chyba kolki do mocowania nadkola bo jak je zdejme to chyba te kolki beda do wyrzucenia...

 

[ Dodano: Czw Lip 08, 2010 15:05 ]

No i sprawdzilem - okazalo sie ze to jak kolega wczesniej napisal - zawór elektromagnetyczny pochłaniacza par paliwa.

Tylko ze tak naprawde "pyka" w filtrze weglowym przez to ze ten zawor sie bez przerwy wlacza i wylacza (zdjalem wezyk z zaworu i wytwarza sie cyklicznie podcisnienie a po odlaczeniu zlaczki na zaworze nic sie nie dzieje)

Czy tak powinno byc? czy moze ten zawor jest padniety?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość borys1966

U mnie wszystko przeszło po zatankowaniu paliwa na innej stacji . Nawet nie dobierałem się do tego filtra węglowego, ale gdzieś czytałem że jak będzie pęknięta obudowa tego filtra to też tak będzie pykało.A po odłączeniu wężyka od tego zaworku zapalił się check . Pytałem mechanika to powiedział że to pykanie to niema znaczenia że jak mnie denerwuje żeby owinąć ten zaworek czymś tłumiącym hałasy, to tylko ekologia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie tankowanie gdzie indziej nic nie pomoglo, zaworek sobie pyka - ale takie pykanie to nic. Glosna natomiast jest sama pucha z weglem - brzmi to tak jak uderzanie calkiem mocno srubokretem w plastikowa puche... przypuszczam ze zawartosc filtra sie "obruszala" i tylko kwestia czasu bedzie kiedy sie pokruszy i wleci mi to wszystko (pokruszony wegiel) do silnika! Jade na szrot dzisiaj i mam nadzieje ze przypasuje cos od vectry bo nie ma u mnie zadnej astry...

A przy okazji - nowy filtr w ASO 300 PLN +VAT

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności