Gość andrek2 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 mam pytanie, czy, a jeśli tak, to w jaki sposób naciągnąć hamulec ręczny? Muszę wysoko podciągnąć dźwignie hamulca ręcznego. Tarcze i klocki są jeszcze dobre. Nie wiem czy można jakoś naciągnąć linke...? [ Dodano: Nie Cze 27, 2010 20:04 ] nie napisałem że chodzi mi o hamulec ręczny w Vectre B   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 tarcze i klocki nie maja nic do recznego regulacje masz w tarczobębnie przez otwor widac zebatke do regulacji latarka w lape i patrz w gorny otwor (musisz tarcza pokrecic ) a druga regulacje masz przy dzwigni widac ja jak zdejmiesz mieszek z recznego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrek2 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Serdeczne dzięki! Wyregulowałem z kabiny przy dźwigni ręcznego. Wcześniej odciągałem dźwignie nawet na 13 ząbków, a teraz 6 góra 7 i nadal jest jeszcze możliwość regulacji. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Serdeczne dzięki! Wyregulowałem z kabiny przy dźwigni ręcznego. Wcześniej odciągałem dźwignie nawet na 13 ząbków, a teraz 6 góra 7 i nadal jest jeszcze możliwość regulacji. Pozdrawiam no to jednak nie wyregulowałeś , prawidłowo przy 3 ząbku powinieneś mieć zablokowane koła , zrób tak jak gawlak pisze i naciągnij ją przy kole ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 norma to 3-4 zabek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Dobra Pany, a teraz łopatologicznie napiszcie co i gdzie i jak... jeszce raz Vectra B 2.0 tył tarcze u mnie rączka o recznego idzie pionowo a wieksza górka i tak auto lekko sie toczy opiszcie gdzie ta regulacja w tarczach??? i co w srodku odkrecic/ dokrecic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 na początek przejeżdżasz z 200m na lekko zaciągniętym ręcznym (powoli) następnie zdejmujesz mieszek od ręcznego i jeśli śruba regulacyjna od linki jest skręcona to odkręcasz ją do momentu kiedy będzie wkręcona na około 5 obrotów, później podnosisz tył , zdejmujesz obydwa koła, w tarczy masz normalne otwory na śruby i jeden większy to ten do regulacji musisz obracać tarczą dopóki nie zobaczysz śrubki samo-regulatora szczęk (jest bardzo słabo widoczna -weź latarkę ) jak już go jakoś dojrzysz to bierzesz długi płaski śrubokręt i przez tą dziurę przekręcasz śrubką dopóki tarcza się nie zablokuje (ręczny ma być spuszczony) później odkręcasz go tylko na tyle ,żeby tarcza odpuściła , to samo z drugim kołem , zaciągasz i spuszczasz ręczny , jeszcze raz zaciągasz i liczysz ząbki , przy 7 ząbku dźwignia powinna być już maksymalnie zaciągnięta , jeśli nie to dociągasz śrubę (tą pod mieszkiem) na tyle ,żeby dźwignia dochodziła tylko do tego 7 ząbka , sprawdzasz , czy masz zablokowane tarcze , jeśli tak to zakładasz koła, znów przejeżdżasz 200 metrów na 1-2ząbku ręcznego , spuszczasz zaciągasz i patrzysz czy wszystko jest ok, jeśli nie , to szczęki albo linka są do d..y...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.