Gość TomekK11 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam wszystkich Użytkowników Forum i Posiadaczy "Opelków"! Mam na imię Tomek, mieszkam w Poznaniu. Jestem właścicielem Opla Astry G z silnikiem Diesla Isuzu !,7 cdti rocznik 2003. Proszę o pomoc, ponieważ mam problem z silnikiem: po wymianie paska rozrządu, który spadł z winy mechanika silnik "padł" Mechanik na swój koszt wszystko "naprawił", jednak po wyjechaniu z warsztatu na i w turbinie pojawił się olej i spalanie ON wzrosło do ok 7l na 100/km. Przyspieszenie jest w porządku, odpalanie też. Samochód ma przejechane 135 tys. km - przebieg realny, przed uszkodzeniem było wszystko ok. Wymieniony został olej Syntetyczny Mobil 1 5 W40. Mechanik twierdzi, że to nie jego wina i wysyła mnie do fachowców od turbin. Proszę o pomoc!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31705-olej-w-turbinie-silnik-17-cdti-isuzu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Brak napędu pompy olejowej = Brak smarowania = uszkodzone łożyska w turbosprężarce, tak podejrzewam na odległość.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31705-olej-w-turbinie-silnik-17-cdti-isuzu/#findComment-66212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekK11 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Brak napędu pompy olejowej = Brak smarowania = uszkodzone łożyska w turbosprężarce, tak podejrzewam na odległość.Kiedy to nastąpiło, gdy pasek się zsunął?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31705-olej-w-turbinie-silnik-17-cdti-isuzu/#findComment-66128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.