Skocz do zawartości

Problem z rozgrzanym silnikem


Gość dyzio110783

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dyzio110783

Witam mam Calibre 2.0 8v mam z nią następujący problem gdy jest rozgrzana silnik zaczyna nierówno pracować i poszarpywać po czym gaśnie i nie można go zapalić dopóki dobrze nie ostygnie. Dodam iż silnik temperaturę napiera prawidłowo - wentylator załącza się też prawidłowo a jednak coś jest nie tak silnik nie rzyga nie kopci nie ma żadnych błędów. Proszę o jakąś pomoc bo już zgłupiałem co to może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dyzio110783

no właśnie błędy sprawdzałem i żadnych nie pokazuje a czujnik temp ostatnio wymieniłem bo też podejrzewałem że to mgła być jego wina ale nic mi to nie dało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dyzio110783

Też tak myślałem ale to nie jest to gdyż iskra jest prawidłowa dodam do tego co napisałem powyżej że gdy samochód już zgaśnie i próbuje go mimo wszystko zapalić nie raz zaskoczy na chwile w tym że silnik ledwo co pracuje a jego prace słychać tak jak by pracował dosłownie na jednym dwóch tłokach przy próbie wkręceniu go w obroty o ile wcześniej nie zgaśnie pojawiają się strzały w układ wydechowy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dyzio110783

nie ma i nie było gazu co do układy przewody i świece nowe kopułka tez wygląda ok więc nie zmieniałem świece i przewody wymieniłem po pierwszej takiej akcji ale to nic nie dało sytuacja powtarza się czujnik temp. cieczy też wymieniony.

 

[ Dodano: Nie Lip 11, 2010 14:53 ]

Mam interfejs OBD kkl line wychodzą z niego 4 przewody czerwony czarny zielony żółty w samochodzie mam gniazdo 10 pinowe nie stety nie wiem jak to podłączyć i nie mam też żadnego programu do tego czy on będzie się nadawać do mojej Calibry?

 

[ Dodano: Pią Lip 16, 2010 18:38 ]

A więc na ciepłym silniku dziś znów zaczęła szarpać po czym zgasła i tradycyjnie nie omeg jej zapalić na szczęście stało się to przy domu więc zacząłem szukać przyczyny iska ok paliwo dochodzi błędów nie ma coś mnie tknęło i wyciągnąłem listwę z wtryskami co się okazuje podczas kręcenia wtryski nie dają paliwa po zdjęci listwy z wtrysków sprawdziłem czy jest na nich napięcie okazuje się ze jest ale gdy kręcę rozrusznikiem jest na nich ciągle nie wiem czy dobrze rozumuje ale wydaje mi się że wtrysk powinien na przemian dostawać prąd i nie czyli otwierać się i zamykać.Gzie tu teraz szukać przyczyny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności