Gość Y30DT Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Kogicz co prawda już dawno napisał Do dzis byłem szcześliwym posiadaczem signum z silnikiem 3,0CDTi ale to do dziś, przy przebiegu 129800km i prędkości 180km/h przy przebiegu 129800km... no właśnie Pomagałem koledze kupić Vectrę V6CDTI .Wyszukał w sumie 8 szt.Każde auto miało skręcony licznik,powtarzam każde, od 70 tyś do, tu rekord 335tyś(na blacie 155 a w ECU 490 tyś) a średnio 150 tyś.Na razie nie kupił ale widzę że mu coś przeszło.Wcale się nie dziwię Taki przebieg to sporo nawet na V6.Ktoś mógłby powiedzieć... beczki Mercedesa robiły i milion.Tak ale te beki turlały się setką.A napaleńcy którzy kupili V6CDTI to gaz w podłogę i 230 km\godz.Druga sprawa to olej w silniku.W instrukcji użytkownika piszą co 50tyś ale nie rzadziej niż co 2 lata(7,5l).Jak patrzę na olej w dieslu po 10kkm to w porównaniu do mojej V6 ale w benzynie to to jest smoła.Po 40kkm to będzie chyba asfalt.Taki silnik przy 4000 obr i mający w zyłach asfalt będzie się grzał jak piec hutniczy i jak tłokiem nie dostaniesz po ryju(sorry) to będziesz miał szczęście.Wymiana klasycznie po 15kkm wyjdzie takiemu Y30DT albo Z30DT zdecydowanie na zdrowie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31811-30-cdti-pad%C5%82-kompletnie/page/2/#findComment-385048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.