Gość Y30DT Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Kogicz co prawda już dawno napisał Do dzis byłem szcześliwym posiadaczem signum z silnikiem 3,0CDTi ale to do dziś, przy przebiegu 129800km i prędkości 180km/h przy przebiegu 129800km... no właśnie Pomagałem koledze kupić Vectrę V6CDTI .Wyszukał w sumie 8 szt.Każde auto miało skręcony licznik,powtarzam każde, od 70 tyś do, tu rekord 335tyś(na blacie 155 a w ECU 490 tyś) a średnio 150 tyś.Na razie nie kupił ale widzę że mu coś przeszło.Wcale się nie dziwię Taki przebieg to sporo nawet na V6.Ktoś mógłby powiedzieć... beczki Mercedesa robiły i milion.Tak ale te beki turlały się setką.A napaleńcy którzy kupili V6CDTI to gaz w podłogę i 230 km\godz.Druga sprawa to olej w silniku.W instrukcji użytkownika piszą co 50tyś ale nie rzadziej niż co 2 lata(7,5l).Jak patrzę na olej w dieslu po 10kkm to w porównaniu do mojej V6 ale w benzynie to to jest smoła.Po 40kkm to będzie chyba asfalt.Taki silnik przy 4000 obr i mający w zyłach asfalt będzie się grzał jak piec hutniczy i jak tłokiem nie dostaniesz po ryju(sorry) to będziesz miał szczęście.Wymiana klasycznie po 15kkm wyjdzie takiemu Y30DT albo Z30DT zdecydowanie na zdrowie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.