Skocz do zawartości

Jak rozlaczyc alarm


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wrzystkich na forum.. mam problem z moja viki a mianowicie alarm najprawdopodobniej blokuje zakodowanie nowego kluczyka samochodu(noewgo gdyz jedyny stary stracilem) a dokladniej polaczenie z nijakim transponderem przez co nie idzie zakodowac .. Wpadlem na pomysl aby rozlaczyc fabryczny alarm i powinno byc po problemie mam przynajmniej taka nadzieje.. Prosze o podpowiedzi w rozwiazaniu problemu..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mianowicie alarm najprawdopodobniej blokuje zakodowanie nowego kluczyka samochodu

 

i tak ma być. Nowy kluczyk powinieneś zaprogramować np w ASO.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tu jest wlasnie problem bo w serwisie nie moga tego zrobic rowniez, a za znalezienie usterki zycza sobie dosc sporo.. a wiec nie jest to z powodu mojego widzimisie tylko to jest usterka alarmu..chyba.. :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli stary kluczyk nie stwarzał problemu to dlaczego ma go robić nowy ?

W nowym musisz zaprogramować przynajmniej kość immobilisera, do tego potrzebne są kody z Car Pass-a

Inną natomiast sprawą jest programowanie pilota centralnego zamka

 

.

bo w serwisie nie moga tego zrobic rowniez,

Albo im się nie chce albo chcą naciągnąć cię na dodatkowe koszty.

 

Zobacz też ten temat http://forum.opel24.com/kopiowanie-kluczyka-astra-g-vt35762.htm?highlight=programowanie+immo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Serwis ma problem z programowaniem, bo maja brak diagnozy z puszka, czyli nie moga sie z nia polaczyc wiec nie zakodują. Czesta usterka to brak diagnozy z modułem immo w oplach, sam moduł sprawny na lini IMMO > ECU, z diagnoza gorzej. Jedynie pozostaje albo zrobic transponder ze wsadu z tym nie ma problemu, albo usunąć immo z ecu. Przy czym pierwsza opcja u mnie wyjdzie taniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem juz ze jest problem z immo albo padlo calkowicie albo stracilo kody niewiem jeszcze jak to sprawdzic.. co najgorsze immo jest zintegrowane z plyta CIM

czyli wymiana na nowe jest kosztowna ale niewiem czy mozliwe jest wykorzystanie uzywanej z innego auta o tym samym silniku. Jedni twierdza ze da sie wyczyscic i mozna wykorzystac a inni mowia ze potrzba nowe CIM.. jaka jest prawda..!? :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, można naprawiać, zalezy jaki modul CIM, w każdym typie pada co innego. Niestety tutaj opel dal d...y bo właśnie najbardziej upierdliwa usterka to właśnie moduł CIM. Albo pada czujnik skrętu, kalibracja problemowa. Zimne luty, padające motorolki itp. Musisz trafić do fachmana co przerobił juz od podszewki temat CIMow i będzie wiedział co naprawiać, jesli powie ze nie ma sensu bo usterka pojawi sie ponownie szukac używki (wylogowanej!) albo nowa (tutaj może zaboleć).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rssilver a wiesz moze czy jest mozliwe wylogowanie CIM-a za pomoca op-coma lub czy da sie owym op-comem zresetowac immo z integrowane z CIM-em.. :rotfl:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności