Gość Buick Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam, zarysowałem do gołej blachy błotnik-nadkole. Leciuśko się spłaszczyło. Mam AC , auto ma pół roku i zastanawiam się jak to powinno być naprawione. Czy wymiana części (a to się wiąże z cięciem i ponownym spawaniem) czy lepiej jakoś inaczej się tym zająć. Tak czy owak, czy w każdym ze sposobów element będzie musiał być wycinany czy da rade zrobić to na samochodzie. Chodzi ogólnie o to aby było zrobine porządnie i trwale coby mi korozja za szybko nie złapała. Czy na tych zdjęciach w ogóle da się wypatrzyć zdartą warstwe cynku, czy jej tam po prostu nie ma. Samochód to astra G hatchback z Gliwic. Będzie to robione w ASO. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam Sądzę że tego nie warto wycinać ASO też tak powie moim skromnym zdaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomaz_29 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Nie ma sensu wycinać całego elementu, zresztą na zdjęciach to ja nie widzę nawet potrzeby klepania, tylko troszke szpachli i malowanko... Zresztą tak jak Kolega Andrzej_m55 wyżej odpisał, ASO na 99,9% nie będzie chciało wymieniać poszycia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukas715 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Tak jak koledzy wyżej nie ma sensu wymieniać i ruszać warstwy ocynkowanej. Szpachlować , dotrzeć i pomalować tylko to wytłoczenie nadkola http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5dd497f0b11231e8.html przy zderzaku i drzwiach na dole zapylić bazą i polakierować w całości zaznaczone miejsce. Znaku nie będzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 to nic poważnego, miałem podobnie w poprzedniej astrze, troszkę mniej, odstawiłem do lakiernika na malowanie samego rantu, w twoim przypadku także sam rant do malowania, nawet różnicy w odcieniu nie powinno być po malowaniu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buick Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Dzięki za odpowiedzi. A czy widać na tych zdjęciach ten ocynk gdziekolwiek?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ktoś pisał na forum że nie wszystkie miały ocynk tylko nie pamiętam kto   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buick Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Z tym ocynkiem to zawsze były problemy czy jest czy nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.