Gość zydorf Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Witam wszystkich forumowiczów:) Domyslam sie ze zaraz zostane skarcony za to ze "ten temat juz byl", ale jednak jest co innego (przerzucilem b. duzo tematow na forum) Posiadam od ponad roku astre 2.0dtl 188tys. przebiegu (real-komp serv przed kupnem) i niestety mam problem z tym autkiem:( A wiec: Podczas jazdy na kazdym biegu do ok. 2tys obr zapal mi sie kontrolka check engine jak depne to kontrolka gasnie jednak wtedy auto kompletnie nie ma mocy po zgaszeniu kontrolki auto dostaje lekkie przyspieszenie ale i tak to nie jest to i auto praktycznie reaguje dopiero po jakims czasie na wcisniety pedal gazu. Zauwazylem takze ze duzo wiecej pali. Bylem na komputerze i diagnoza P0400 -bład w układzie spalania Domowymi sposobami sprawdzilem : - EGR - wyczyszczone - Pompa vacu- dobra - 3 elektrozawory (tu mam male pytanie czy elektrozawory beda cieple po przejechaniu kilkunastu km?) - Przewody podcisnieniowe- wymienione - Przepływomierz- dobry No i niestety jak jest tak było czy moze ktos spotkał sie z tego typu przypadkiem? [ Dodano: Wto Lip 27, 2010 20:13 ] a zapomniałbym świeca tez sprawdzone(wymieniona) astra II 1999r   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 P0400 to EGR jeśli nadal występuje to może coś z wężykami albo elektrozaworem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-59397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 świeca tez sprawdzone(wymieniona)a masz tylko 1 swiece? a powaznie, nie zawsze EGR dziala po czyszczeniu - jakbys mial na podmiane sprawny byloby super zeby sprawdzic...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-59388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zydorf Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 świeca tez sprawdzone(wymieniona)a masz tylko 1 swiece? Nie wiadomo Ale tylko 1 byla spalonaA z co do EGR to wlasnie tez mysle o tym bo spaliny nie smierdza juz "gazem" tak jak kiedys, ale to by tak bylo ze mocy nie ma nawet jak check sie nie pali   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-59380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 P0400 to EGR jeśli nadal występuje to może coś z wężykami albo elektrozaworem Zacząć należy od pomiaru podciśnienia - czyli sprawdzenia stanu pompy próżniowej. Ma być od - 0,6 do - 0,9 bar - czym niżej tym lepiej. Następnie wężyki (są tak prowadzone, że często się przecierają) wrażliwe miejsca to: - przy elektrozaworze turbiny, - przy zasilaniu serwa pompy hamulcowej, Później sprawdzamy elektrozaworki sterujące klapami zawirowań, zaworem EGRa i turbiną Jak to już wszystko mamy sprawdzone to bierzemy się za zawór EGR Po raz setny błąd 440 nie oznacza awarię zaworu EGR ale awarię w układzie sterowania zaworem EGR - jest bardziej ogólny niż większości się wydaje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-59324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Przejrzy to http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htm i sprawdź czy masz dobrze podłączone elektrozawory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-59125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lori Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Czesc. Miałem podobny problem.Okazało się że padł elektrozawór ten przy grodzi.Dwa pozostałe przy akumulatorze były dobre. Wymieniłem koszt 150zł i śmiga jak cholera.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-58882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zydorf Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Elektrozawór wymieniony jest lekka poprawa aczykolwiek kontrolka dalej sie swieci. A moze byc tak ze sa wszystkie zepsute??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-56882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość liipa2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ja mialm podobnie walczyłem ok 2 miesięcy z zaworkami i nic dopiero pomogło zatkanie od vacum wyjścia do elektrozaworów i podłączyłem trójnik gdzie idzie do serwa hamulca i jest ok. kontrolka mi dalej świeci ale to już problem z pompą wtryskową( regulacja kąta wtrysku) ale sprubój pod serwo podciśnienie podłączyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-55095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a mialm podobnie walczyłem ok 2 miesięcy z zaworkami i nic dopiero pomogło zatkanie od vacum wyjścia do elektrozaworów i podłączyłem trójnik gdzie idzie do serwa hamulca i jest ok. Czyli vaku pompa do wymiany, a ten sposób nazwałbym chałupnictwem a nie naprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32466-bezradny-opel-astra-20-dtl/#findComment-55039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.