Gość semek Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 A może to kwestia dźwigni na turbo? jesli sie wiesza to nie będzie doładowywać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-401603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol16 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Nie wiem czy ktos jeszcze zagląda w ten wątek ale z desperacji jestem zmuszony napisać. Piosadam Opla Corsa C 1.7, problem jest taki że po przejechaniu około tak 2-5 km zaswieca mi się żólta kkontrokla samochodu z kluczykiem i w tym samym czasie silnik strasznie glosno pracuję jest o wiele słabszy niż normalnie i zdecydowanie wiecej ubywa paliwa. CO MOŻE BYĆ powodem takiego czegoś ? byłem z tym na komputerze ale wyszło że komputer nie znalazł żadnych błędów. Jeżeli ktoś coś wie na tym związany z takim czymś niech odpiszę na tym forum lub na e-mail.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-494640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Zrób tak na szybkiego metodą gaz - hamulec 1. wciśnij gaz i hamulec 2. przekręć kluczyk w stacyjce do zapalenia się kontrolek 3. jak są błędy check zacznie migać, będzie to grupa 4 błyśnięć 4. np.: - ; - ; - - ; - - - - - ( czyli błąd P1125 ) 5. szukaj na forum opisu błędu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-495039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziubek36 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 u mnie sie zapala ta sama kontrolka ale powyżej 130 km/h ale jak zgasze samochód i zapale to już jej nie ma no ale komputer chyba będzie najlepszy jak nie gaśnie sama ;D kolego wina tkwi w tym przekazniku co na rysunku pokazuje a jezli nie pomoze to poszukaj przewody podcisnienia co idą od elektrozaworow po lewej stronie za pompą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-497756 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigziii Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Miałem podobny problem w corsie 1.7 DI. Po przejechaniu kilku km zapaliła się kontrolka, samochód tracił moc całkowicie, nie reagował na pedał gazu, obroty około 1500. Pech chciał, że stało się to na środku skrzyżowania... stres niesamowity Komputer nie pokazywał błędu, może dlatego znaleźli się tacy magicy, którzy chcieli wymieniać pół elektroniki. Ostatecznie pewien mechanik polecił wymianę czujnika położenia wałka rozrządu i wszystko wróciło do normy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-501121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Tak jak wcześniej ktoś pisał, mrugnie kontrolka pomarańczowa auta z kluczykiem i spadek mocy. Tryb awaryjny czy ... W czasie jazdy jak obroty przekroczą 3.5 tyś obr następuje taka sytuacja. Jak wyłącze silnik i ponownie uruchomie, nie przekroczę tych około 3.5 tyś obr to auto normalnie jeździ. Po mieście da się wytrzymać ale na autostradzie już lipa. Czy już ktoś rozwiązał ten problem ?? U mnie zaledwie 75 tyś kilometrów przejechane a już mam problemy z silnikiem. Wcześniej wymieniałem rolkę alternatora a jeszcze dodatkowo coś szumi, trze, żęzi w silniku. Zwłaszcza jak się rozgrzeje. Nie jestem zadowolony z tego auta. Chyba będę chciał zamienić na Yaris 1.3 oczywiście w benzynie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-501540 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Miałem podobny problem w corsie 1.7 DI. Po przejechaniu kilku km zapaliła się kontrolka, samochód tracił moc całkowicie, nie reagował na pedał gazu, obroty około 1500. Pech chciał, że stało się to na środku skrzyżowania... stres niesamowity Komputer nie pokazywał błędu, może dlatego znaleźli się tacy magicy, którzy chcieli wymieniać pół elektroniki. Ostatecznie pewien mechanik polecił wymianę czujnika położenia wałka rozrządu i wszystko wróciło do normy Gdzie w Corsie 1.7 DI znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu, bo z tego co mi wiadomo to silnik Y17DT nie posiada takiego czujnika. Czasem nie pomyliłeś nazwy i chodzi o czujnik położenia wału ? Nie wiem co to był za komputer, ale z pewnością jakby działał to powinien wykazać błąd P0335   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-501546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał(Zibo) Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) Witam wszystkich!!! Mam podobny problem w moim Korsarzu:)[1.7di turbo diesel bez coolera 49kw 2001r 3 dzwiowy] Na zimnym silniku pali sie wszystkim nam znana kontrolka(samochod z kluczukiem) po przejechaniu zaledwie 2 km wylacza sie. Nastepnie po przekroczeniu 130km/H wlacza sie ponownie, zabierajac mi polowe mocy(doslownie) zbiera sie jak stary fiat, wiecej pali..porażka. Jak go zgasze i odpale jest w porzadku.. Ale jadac autostrada ciezko jest zgasic i odpalic samochod... Prosze o jakies konkrety, bo jak was czytam to wszystko mi sie miesza. Jutro bede kombinowal z tym czujnikem walka co wstawiliscie zdjecie.. Edytowane 11 Października 2013 przez Michał(Zibo)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-502873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 po pierwsze sprawdź błędy zapisane w ECU .. to jest niestety pierwszy krok w analizie problemu .. trzeba również dokładnie sczytac numer błedu wraz z symptomem .. a po drugie trzeba zobaczyć czy błąd jest obecny lub histoyczny. Te wszystkie informacje są potrzebne do analizy. A jeszcze jedno .. ważna jest informacja o temperaturze silnika w trakcie badania. Oczywiście sa jeszcze tzw. ramki, mówiące przy jakich parametrach wystapił błąd ale niestety nie wszystkie programy to obsługują. .. u Ciebie to mi wydaje się, że mamy dwa problemy .. jeden na zimnym silniku .. wyglada na błąd z świecy żarowej lub sterownika świecy drugi na ciepłym silniku wyglada na problem z doładowaniem ... albo za wysokie albo za niskie (stawiam na za wysokie) .. powody mogą byc trzy .. jeden to zawór sterujący turbosprężąrką, drugi to nieszczelne przewody podciśnieniowe, trzeci to zblokowany zawór upustowy na T/C (turbine masz tzw. upustową)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32550-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczem-i-spadek-mocy-silni/page/2/#findComment-502886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.