Skocz do zawartości

Kontrolka "samochód z kluczem" i spadek mocy silni


Gość kamil22011

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamil22011

Witam przeczytałem większość tematów w tym dziale szukając odpowiedzi na mój problem.

W trakcie jazdy przy przyśpieszaniu raptem zapaliła się kontrolka "samochód z kluczem" i pod pedałem gazu czuło się jakby od razu odcięło paliwo. W zasadzie brak przyśpieszenia po tym fakcie i cały czas świeci się kontrolka. Czy umarła turbosprężarka??

 

Opel Corsa-C 2003r. 1248,00cm^3 ;87000 przebiegu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

No jakoś nie widziałem że coś było czytane

przy przyśpieszaniu raptem zapaliła się kontrolka "samochód z kluczem"

To oznacza że trzeba jechać na komputer

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam przeczytałem większość tematów w tym dziale szukając odpowiedzi na mój problem.

Taaaaak, dwie wizyty, łączny czas 6 minut.......

Byłeś na kursie szybkiego czytania i masz łącze 100mega?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytania co sie stało, bez komputera nic nie zrobisz bo w silniku 1,3cdti metoda gaz-hamulec na zczytywanie błędów nie działa...

może byc turbo, może pompa wtryskowa wiele innych rzeczy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Gość Andrzejek001

Miałem identyczny problem. Diagnostyka komputerowa wykazywała błędy w układzie zasilania. Okazało się jednak, że powodem był zatkany dolot. Zawór EGR zaciął się w pozycji otwartej 43% przez co spaliny cały czas do dolotu się dostawały i go zatkały. Trzeba przeciścić cały dolot i EGR. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

u mnie sie zapala ta sama kontrolka ale powyżej 130 km/h ale jak zgasze samochód i zapale to już jej nie ma :) no ale komputer chyba będzie najlepszy jak nie gaśnie sama ;D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W moim combo 1,3 cdti sytuacja ta sama, przy dodaniu gazu wywala kontrolka i zostaje 1/3 mocy. Byłem na diagnostyce, pokazuje nieokreślony błąd, wymienili tylko filtr paliwa i powietrza.

 

Sam rozebrałem cały dolot i egr.

 

Prace zakończone wygląda to tak:

- egr średnio brudny, trzpień cewki chodzi lekko,

- kolektor ssący średnio brudny, wyczyszczony,

- czujnik cisnienia doładowania był prawie niedrożny, wyczyszczony,

- wlot z egr do kolektora ssącego - metalowy dziurkowany element - praktycznie zatkany , wyczyszczony,

 

sytuacja nadal ta sama, wywala konrolka z kluczykiem i auto ma 1/3 mocy, co dalej????? ma ktoś pomysł??? co robić??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności