Skocz do zawartości

Olej w wezach turbiny


Gość pawelmisiek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawelmisiek

Witam mam takie pytanie czy w rurkach co odchodza od turbiny, pompy vacum i zaworkow takie cieniutkie czarne powinien byc olej czy nie?? Pniewaz swieci mi sie kontrolka check (pomaranczowy silnik) i nie mam mocy. Mechanik powiedzial mi ze to moze byc pompa podcisnieniowa vacum poniewaz ona moze brac olej i zatykac zaworki. Czy to moze byc prawda ?? Czytalem troche na forum i znalazlem ze to moze byc takze zawor EGR .

 

 

Mam Vectre B 98r 2.0 DTI Raz juz tak mialem to usuneli blad komputerowo i dzialalo a teraz swieci mi sie check na wolnych obrotach jak jade tak powyzej 1000 obr. a jak dodam gacu to gasnie ale nadal nie ma mocy tak jakby nie dzialala turbina. Gdy mechanik sprawdzal zaworek ktory jest pod pompa moze bardziej pod silnikiem jak patrzyny z gory to mowil ze bylo w nim duzo oleju. Prosilbym o pomoc co mam zrobic czy powiedziec zeby sprawdzili wszystkie te wezyki , cisnienie w Vacum- Jakie powinno byc ? czy wymienic ta pompe i wyczyscic zaworki? Z gory dziekuje za pomoc.

 

P.S Potrzebuje samochodu na 6 sierpnia zeby jechac na wakacje :) Dlatego prosilbym o szybka pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik ma racje to pompa vacum nie powinno tam być oleju w układzie podciśnienia masz pompe vacum do wymiany poszukaj na forum był też temat czyszczenia elektrozaworów co też cię czeka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja miałem to samo wymieniłem pompę vacum przeczyściłem wężyki od podciśnienia i jest ok , a miałem te same objawy dodam że nowa pompa kosztowała 950 zł ... :):):):)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, podepne sie bo nie mogę znajść mojego problemu. Mam opla 99r.2.0dti, problem polega na tym iż Po odpaleniu auta Po chwili zapala sie check a gaśnie dopiero przy ruszenie i przekroczeniu granicy obrotów wlaczajacych turbine, ale turbo nie ciągnie ani trochę, jeśli jadę Ponizej 2000 obrotów zapala sie i Tak w koło. Sprawdziłem wezyki od elektrozaworow i są całe, ale za turbina jest taki mały drazek który sie przesuwa w lewo, jak to robie to z tego grzyba przy turbo co wychodzi z niego wezyk powietrza tryska olej, co to znaczy i co z tym robic?

 

 

 

 

 

Aby nie robić bałaganu połączyłem z podobnym tematem / Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy mialem odczytane, wykazało błąd EGR-u oraz błąd elektrozaworu ciśnienia turbiny. Koles powiedział żebym go zamienił z tym co jest koło akumulatora, pomogło na jakieś 30km i dalej to samo.No i ten olej cieknie jak ruszam tym drazkiem za turbo z tego zaworku który jest bezpośrednio przy turbo. Ogólnie to olej jest juz w całym układzie powieytznym, co robic???

Dodam ze zawór EGR był rozbierany bo widać ale jak go wciskam to słychać jak pompuje powietrze

 

Ps. Co mam w nim poprawić, pisze na telefonie.

Edytowane przez wazzup175

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze na telefonie.

To już nie pisz na telefonie tylko zobacz co jest w temacie do którego przeniosłem posty, oraz poszukaj podobnych korzystając z komputera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności