Skocz do zawartości

CDR 2005 + wyjście na wzmacniacz.


Gość okmiwww

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na forum elektrody zadałem pytanie jak połączyć wzmacniacz w Corsa C i dostałem odpowiedz, że w tym radiu jest wyjście na wzmacniacz.

Faktycznie w opisie kostki jest coś takiego...

 

Jestem początkujący i nie bardzo wiem jak podejść do tej informacji, czy coś mi to da i czy w ogóle jest prawdziwa??

 

Był bym wdzięczny za podpowiedzi.

 

PS.

Jeszcze takie pytanie jak pociągnąć kabel od akumulatora do tuby? A dokładnie którędy? W którym miejscu przejść kablem od akumulatora do kokpitu?

 

Z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tą kostkę ale trochę inny schemat z opisem.

Powiedz mi przy twoich oznaczeniach kabel remove gdzie się podłącza?

Z góry dzięki pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remove

w j.ang- usunąć. Co to za kabel?

 

Na Elektrodzie dostałeś info że jest w tym radiu wyjście na wzmacniacz, tylko nie napisali chyba że nie w każdym CDR 2005.

Faktycznie w opisie kostki jest coś takiego...

Zrób fotkę tego opisu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok.

jak wrócę dokończę moją walkę z tubą w Corsa C.

No na tym schemacie też przy tym pinie pisze że niektóre modele...

Podłącze to normalnie i dokładnie opisze czy działa, czy nie spaliłem nic :D i jak sobie poradziłem z tym zagadnieniem bo nigdzie nie znalazłem takiego opisu przy tym samochodzie...

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz tu http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/iso.htm

Autor pisze że często producenci nie opisują dodatkowych pinów. Porównaj z podobnymi wtykami,w innych radiach, może są tam wyjścia na wzmacniacz tylko nie opisane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

okazuje się, że ten opis jest tak uniwersalny ze wszytko tam jest.