Skocz do zawartości

Problem z migającą kontrolką rezerwy


Gość kloker

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafal_atom

zatankuj do pełna miałem podobnie a na dodatek komputer po zatankowaniu do polowy pokazywał informacje o tankowaniu i wyświetlał do przejechania ---, choć wskaźnik pokazywał polowe, po zatankowaniu do pełna pod korek wszystko wróciło do normy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie najpierw swieci, pozniej miga.

 

BTW duzo zalezy od nachylenia podloza, bo niekiedy jak auto postawie na krzywiznie to zaczyna migac a ropy mam jeszcze pare L ponad kreske rezerwy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie jest tak, że świeci się kontrolka na pierwszej czerwonej kresce, a mruga jak już wskazówka leży. Na oko świecenie ciągłe to 5-6l a mruganie to 2-3l. Zbiornik 52l ale autko na benzynę.

witam,

 

wszystko zalezy od sredniej predkosci z jaka jezdzisz.imwyzsza srednia predkosc,to wczesniej zapali ci sie rezerwa,Przerabialem ten temat na trasie i w miescie.Na trasie zapala sie zydek przy zasieg ok 100km a w miescie juz przy 50-60.Sugeruje jak kolega powyzej-zalewac przed czerwonymi kreskami.

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość Magdalena-jj

WItajcie, temat stary, ale napiszę, może przyda się ku przestrodze innym :) może ktoś jeszcze szuka odp. na temat mrygającej kontrolki paliwa.

 

Jeżdżę astrą II w 2litrowym dieslu od kilku miesięcy, od jakiegoś czasu tankuję średnio 50zł (1/4 baku) co tydzień, półtora, jakoś tam się przyzwyczaiłam i łatwo mi przy tym gospodarować budżetem :). Kiedyś zapalała mi się stała kontrolka rezerwy, a jak było bardzo źle to zaczynała migać, ostatnimi czasy stała nie zapalała się wcale tylko migająca. Wczoraj, wracając do domu odpaliłam samochód i kontrolka zaczęła migać (wczesniej nic), a wskaźnik leżał na 2 czerwonej krece, wracałam przez miasto w korku i zaczęłam czuć że "tracę moc", już całkiem blisko stacji benzynowej (na szczescie) omal mi zgasła na skrzyżowaniu, ledwo dotoczyłam sie na cpn, gdzie trzęsły mi się ręce z nerwów (wizja zapowietrzonego diesla na środku skrzyżowania w godzinach szczytu dla kobiety nie jest przyjemna :)).

Możę spróbóję z metodą tankowania do pełna kilka razy.

Pod domem samochód stoi płasko, za to wczoraj na mieście stał zaparkowany na połowie chodnika (przechylony) stąd może od razu zapaliła się rezerwa, choć nie powinno być na odwrót??

 

Dodam, że kiedyś z mężem zapowietrzyliśmy astrę III 1,7 diesla, jechała, wszystko ok, paliła się rezerwa ale stała na 2 kresce, po czym parkując zgasła i już nie odpaliła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez podobnie z potrafi sie zapalic i zaraz migac i migac bez odrazu bez zapalenia,w AF działała prawidlowo.

Magdalena w Twoim przypadku 2.0 DTI zapowietrzenie moze skonczyc droga awaria pompy wiec musisz uwazac....

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności