Skocz do zawartości

kontrolka akumulatora na zimnym silniku


Gość akmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukałem forum na pewno nie całe i niestety nie mogę znaleźć rozwiązania problemu.

Wygląda to następująco: Na zimnym silniku przy odpalaniu nie gaśnie mi kontrolka akumulatora. Nie zawsze się tak dzieje. Najczęściej gdy jest trochę chłodniej lub po deszczu.

Po jeździe około 5 do 10 km gdy silnik się trochę rozgrzeje wyłączam go i odpalam jeszcze raz. Wtedy kontrolka gaśnie. Podczas jazdy nie zauważam żadnych problemów nieprawidłowości. Gdy za oknem były upały problem występował bardzo rzadko.

Bardzo proszę kolegów i koleżanki o pomoc. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze się tak dzieje.

Witam, taka dolegliwość jest najtrudniejsza w lokalizacji :piwo:

Na początek sprawdź może napięcie ładowania przy uruchomionym silniku, w czasie kiedy świeci i gdy nie świeci ta kontrolka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A świecą Ci się mocniej kontrolki jak na luzie "przegazujesz" trochę (ca. 3000rpm)?

nie kontrolka świeci się cały czas z takim samym natężeniem.

 

Czym sprawdzić napięcie ładowania? Trochę zielony jestem jeśli chodzi o diagnostykę auta.

Czy jeśli będę tak jeździł tak nic nie robiąc około miesiąca to coś się może wydarzyć? Robię raczej trasy około 11 kilometrów do pracy. Silnik ledwo co nabierze temperatury.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do pierwszego lepszego mechanika i za darmo albo kilka złotych sprawdzi ci ładowania. Co do dalszej jazdy, jak nie ma odpowiedniego ładowania zajedziesz akumulator, a to już wydatek min. 300 pln

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię raczej trasy

około 11 kilometrów do pracy. Silnik ledwo co nabierze temperatury.

To chyba też jakiś problem.

Po 11 km powinien mieć już otwarty termostat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym sprawdzić napięcie ładowania? Trochę zielony jestem jeśli chodzi o diagnostykę auta.

można zwykłym miernikiem...

 

Robię raczej trasy około 11 kilometrów do pracy. Silnik ledwo co nabierze temperatury.

o tej porze rokuy taki silniczek powinien zagrzać się do normalnej temperatury roboczej dużo szybciej.... ja bym przy okazji sprawdził jak radzi sobie termostat...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności